< Tilbake til oversikten

Hvor mye går dere opp etter trening?

Sincity sa for siden:

Heisann.

merker at jeg veier mer dagen etter jeg har trent, og gjerne et par dager etter det og.

Hvor mye går dere opp?

Her i gården er det cirka 1,5 kilo! er det normalt?

nellie sa for siden:

Ja, det er helt normalt!:) Det er musklene som holder på litt vann.

Sincity sa for siden:

Ja. men hvor mye går andre opp? er bare nysgjerrig.

trente på søndag og er fortsatt støl og er fortsatt 1,5 mer enn vanlig

nellie sa for siden:

Varierer veldig etter hva slags trening.:) 0.5-1 kg kanskje.

Lindemor sa for siden:

Jeg aner virkelig ikke hvordan treningen gir utslag på vekta mi. Jeg trener hver dag, variert, og kan ikke si at ulik trening slår ulikt ut. Jeg gjør regning med at jeg har vann i musklene konstant.

ToreH sa for siden:

Jeg går heller ikke opp. Men trener temmelig konstant 5-6 økter i uka. Så vekten min er stort sett på det samme innenfor en periode. Det er ikke treningen som gjør at den varierer 500gram opp eller ned, men mer erstatning for væsketap, vært på do etc etc.
Ligger mellom 67,3-67.8 gjennom et par uker.

Eirik N R sa for siden:

Hvis jeg har hatt en lengre periode uten trening går jeg gjerne opp 0,5-1 kg til dagen etterpå. Men trener jeg jevnt, så endrer ikke vekten seg noe særlig.
Eks.: mandag morgen veide jeg 87,7 kg. Trente for første gang på et par uker den samme kvelden. I går morges veide jeg 88,3 kg. Hadde da gått opp 0,6 kg. Trente i går også, men veide i dag 87,9 kg..

Yrla sa for siden:

En gang veide jeg meg rett før og etter yogatimen på treningssenteret og hadde gått ned 500 g i løpet av timen , og følte meg ikke svett engang.

siljesfremgang sa for siden:

Som de andre nevner her, når det er leeenge siden jeg har trent går vekten mye opp, men det kjenner jeg på kroppen også. Fordi det værker over alt i forhold til gangsperr.
Men når jeg trener jevnt går vekten jevnt nedover også.. :D

langaard sa for siden:

Aner ikke, men buksene er trangere etter trening:)

nellie sa for siden:

Jeg trener jevnt, men går likevel opp.:) Beintrening eller hard spinning f.eks er verst. Trener jo ikke det hver dag.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.