Det er noe rart med lagringen på forumet..Når jeg går inn på f.eks journaler får jeg bare opp innlegg som ble skrevet i natt, altså ikke oppdaterte versjoner. Og når jeg går inn på min egen MUP får jeg enten den første eller den reviderte (endret den litt noen ganger i natt), alt etter hvor jeg går inn fra. Og får jeg den første versjonen får jeg ikke opp svarene fra de andre.
Hmm..noen som forsto?
Kort sagt: Når jeg går inn på lista over journalinnlegg ser det ut som det ikke har vært noen aktivitet på forumet siden i natt. Går jeg inn via f.eks "nye innlegg" får jeg opp de oppdaterte journalene.
Prøv å slett midlertidige internett filer, og se hva som skjer da. Endre instillingene for hvor ofte du sjekker etter nye sider. Hjelper liksom ikke med dynamiske sider om bare det som ligger i midlertidige filer vises :p
Problemet er ihvertfall din PC, ikke forumet :cool:
Mofe: Det er bare F5 i Firefox og Explorer på windows :)
Alle andre: om du trykker F5 så vil nettleseren laste siden på nytt, med siste innhold.
Hmm..nå er alt i orden. Og jeg har ikke gjort noen ting for å fikse det. Merkelig.:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.