Restart sa for siden:
Jeg har fått en flott (oliven)olje som tydeligvis har reagert på kulden i bilen før jeg fikk den i gave, så den har skilt seg/kornet seg litt..
Er det noe som vil påvirke den, eller kan jeg bruke den på samme måte nå?
Restart sa for siden:
Jeg har fått en flott (oliven)olje som tydeligvis har reagert på kulden i bilen før jeg fikk den i gave, så den har skilt seg/kornet seg litt..
Er det noe som vil påvirke den, eller kan jeg bruke den på samme måte nå?
Kitt sa for siden:
Hmmm, har den ikke blitt bedre av å stå litt inne i varmen, altså? Har jeg aldri vært borte i!:p
Kan helt sikkert bruke den akkurat som vanlig uansett! :)
Restart sa for siden:
Jeg skrev innlegget bare en times tid etter jeg hadde fått den, så kanskje det har bedret seg nå. :)
Skal sjekke i ettermiddag.
Det er en økologisk olje uten noe som helst sprøytemidler eller annen tilsetning som jeghar fått fra familie som driver med olivenproduksjon, men vet ikke om det har noe å si..
Har visst fått kulsesjokk den stakkars oljen, for den kom rett fra varmere strøk. :)
Men det kan jo ha ordnet seg. :)
Prøver uansett, jeg.
index sa for siden:
Ingen fare! Olivenolje stivner når den blir for kald, men noen timer i romtemperatur får den til å bli som før igjen. Har glemt meg ut et par ganger og satt oljen i kjøleskapet, og den må omtrent graves ut av flasken...
Peppa Gris sa for siden:
De blir som oftest helt fine igjen av litt varme :)
Restart sa for siden:
Flott! Takk! :klem:
Alynna sa for siden:
Jepp, dette skal ha null å si for oljen :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.