< Tilbake til oversikten

Billigere helsekostprodukter i England?

Klådia sa for siden:

Er det noen som vet hvordan prisene er på helsekostprodukter (inkl. vitaminer/mineraler) i England?

Jeg skal til London om 2 uker, og da hadde det jo vært fint å få kjøpt med seg litt hvis slike ting er en del billigere der.

Kom gjerne også om tips om hvilke butikker som er best:)

Jeg skal også innom Whole Food Market. Er det noen som vet hvordan prisene er der i forhold til iHerb?

Jeg prøvde å finne gamle tråder om det samme, men de London-trådene jeg fant handlet om godis/sjokolade og klesbutikker. Men snappet da opp noen gode tips der også:D

Rin sa for siden:

Jeg handlet masse magnesium/kalsium og d-vitamin i London, mest på Boots, såvidt jeg husker. Veldig billig i forhold til her. Var også innom en Whole Foods, men der plukket jeg bare opp te og såpe og andre luksusvarer. :o

Av sjokolade fant du sikkert allerede ut at Thornton's har en del sukkerfritt. Anbefaler også 85%-sjokoladen fra Hotel Chocolat. :o

Yrla sa for siden:

du bør kanskje tenke på hva som er lov å innføre til Norge også? ikke d vitamin på 10 000 iu f.eks.

Sanney sa for siden:

jeg tok med meg 5000 iu d3 tabletter. lå i kofferten. ittno problem det. men kan jo ha vært heldig.

Yrla sa for siden:

ja det kan gå, men max 10 000 fordi 10 000 regnes som legemiddel i norge.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.