< Tilbake til oversikten

168 og 100 kilo. Hvordan komme i gang?

csen sa for siden:

Eller jeg begynte allerede idag, jeg klarte ikke å takle den dårlige samvittigheten jeg fikk når jeg fråtset i meg kh etter kh en dag til.
Boken til Torkil er bestilt for noen dager siden, men ennå ikke fått den i posten :(

Som det står i overskriften er jeg er 168 høy, og 100 kilo. Jeg skal kjøre på med Ketolyse, da jeg føler det blir det beste for meg. Men jeg er så usikker på hva jeg skal få i meg for å gå mest og raskt ned i vekt. Er det sånn det varierer fra person til person? Er det noe mat jeg skal spise mer eller mindre av enn annen på ketolyse for jeg har så masse å ta av? Skal jeg pøse på med fett som andre på ketolyse, eller skal jeg spise mindre av det?
Jeg vil ikke overskride inntaket med kh med 15 pr. dag.

Tenkte å skrive om hva jeg har spist idag. Også kan dere si hva jeg gjør feil. Jeg vet jeg ikke har spist noen grønnsaker idag, fyfy meg. Men det er såklart noe jeg skal ha med i kostholdet, men fikk bare ikke tid til å hive det på kok idag :):D

Idag har jeg bare spist 2 måltider, ble frokost og lunsj i ett (siden jeg stod opp 10) Også ble det middag og kvelds i ett.

Frokost:
3 kokte egg, med masse smør.
Ca. 50-60 g bacon stekt i en god klatt smør.

Middag:
2 ovnstekte svinekotelletter med masse smør, og bittelitt grillkrydder.

Håper på gode råd fra andre som er på ketolyse :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.