< Tilbake til oversikten

Navn på pølser?

Carb_counter sa for siden:

Hei! Er det noen som vet om pølser med lite karbohydrater i norge/sverie ?
Navn? =D Savner pølser, engang i blandt, å det er jo mat som ikke tar så tid å lage :D:D

Dietta sa for siden:

Meny har egen serie som heter Jacobs. Disse er så og si uten kh :)
Rema 1000 skal vistnok også ha noen nesten uten, men de har jeg aldri sett, bare hørt om.

Carb_counter sa for siden:

åå så flott, da skal jeg sjekke ut jacobs =)! Får håpe de ikke er så altfor dyre, har hørt at jacobs skulle være så dyrt. Men, blir jo ikke pølser vær dag uansett så, kan jo fryse ned:D

langaard sa for siden:

Dampepølse på rema, rå frossen pølse, som dampes på rist, just presis som pinnekjøtt. Smaker nydelig sammen med kålrotblomkålmos:D

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Jacobs utvalgte er gode. Pleier å hamstre dem de gangene jeg finner dem på tilbud. Når jeg er i Sverige handler jeg ulike typer Göl-pølser, og en annen jeg selvfølgelig ikke kommer på navnet på...

Dietta sa for siden:

Å søren den har jeg helt glemt. Spurte deg om denne en gang før, og da fikk jeg jo skikkelig forklaring på hva dampepølse er. Må finne en Rema snart :)

nunnen sa for siden:

Man kan også ringe Slakter Harald i Arendal, da det er han som lager "ketolyse pølsene". I disse får man grillpølser, Wienerpølser og middagspølser.
Han sender pølsene i posten, alt under 10 kg.
Pølsene ligger på ca 99,- og 109,- pr. kg., og pølsene er virkelig smakfulle og gode!
Og de har en utmerket service:)

halkatlala sa for siden:

blir ikke pølsene sure i posten?

Bravo sa for siden:

I Sverige har jeg kjøpt Meister Paul-pølser som er veldig lave på karbo, fins forskjellige typer meisterpølser. Har også kjøpt andre, men spist dem opp og glemt navnet, men husker at på Nordbysenteret hadde de noen forskjellige typer som var lavkarbovennlige.

nunnen sa for siden:

Slakter Harald dypfryser pølsene, og leverer dem på postkontoret rett før posten forlater bygget. De er pakket godt inn og er faktisk halvfryst når de ankommer meg.
Har bestilt flere ganger med velykket resultat hver gang!

Yrla sa for siden:

er de jacobs pølsene kun av svin? vil ha noe annet enn svin,jeg

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.