Hei hei.
Startet på Lavkarbo for 5 uker siden, og så fort jeg havnet i ketose så skulle jeg ha uka. men den kom ikke.
Vi leste litt rundt og trodde den ikke kom rett og slett pga så stor forandring i kostholdet. men etter hvert nå så ble puppa ømme og småkvalm mye av dagen. :p
Så da testet vi nå for time siden og den var strålende positiv til oss :p
Tenkte bare å måtte dele med dere den gode nyheten.
Det var da koselig! Gratulerer. Husker den tiden selv, jeg, voksen mann grein. Blei rent sliten av meg selv. Tror graviditetsfølelser er smittsomme jeg ;)
Tusen takk så mye. :) ja gjorde hele dagen dette altså :p
Ja. når jeg startet så kjøpte jeg spis deg slank dietten. men likte ikke middagene, så fortsatte med brødet derifra og laget middager selv. og overaskende nok så rant kiloene bare av. har trent ca 3 dager i uka + er i 1 klasse så blir mye leking og aktivitet med barna der og :)
Det er jo helt uttrolig!!!! Blir misunnelig, enda jeg skal jo ikke klage... hehe, men man vil jo gå ned så mye som mulig, så fort som mulig!! God helg, og igjen, gratulerer med både graviditet og vektnedgang... Tipper du smiler fra øre til øre!! :)
Gratulerer så mye! Kjenner jeg gleder meg til det blir min tur igjen :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.