Er det noen av dere som kjenner til www.lavkarbohuset.no?
Er produktene noe bra og er firmaet ok?
Jeg har ikke lyst til å handle fra noen useriøse aktører på nettet, så jeg tenkte det var greit om dere har noen tanker eller erfaringer.
I sjokoladekaken tilsetter jeg litt mer søtning, litt kakao og litt hakket sjokolade. Da synes jeg den blir god. Mannen likte den som den var, men vi er jo alle forskjellige :)
Hvis det er det som heter Adams du tenker på ville jeg droppet det... det er ikke godt! Konsistens som en sprettball! :)
Prøv funksjonell mat sitt isteden...
Kjenner ikke igjen beskrivelsen deres av brødet til Adams, jeg har i 2-3 ss mandelmel , da blir konsistensen finfin- brødet holder seg ferskt og fint kjøleskapet i minst 3 dager:)Fryser ned oppskjært resten.
[size=3][/size]
Lavkarbohuset anbefaler jeg på det varmeste:)Funksjonell mat også-handlet begge steder.
Jeg har handlet en del hos lavkarbohuset, og er kjempefornøyd både med varer og service. :)
Kan anbefale puddingene - er spesielt fornøyd med sjokoladepuddingen. Er til og med god uten vaniljesaus til!
Har bare gode erfaringer med Adams-brødet, har det bare liggende i brødboksen uten papir-/eller plastpose, og det holder seg fint i opp til en uke (selv om det tørker litt inn, da). Anbefaler å putte det i brødristeren, eller lage toast av det - nam!
Har prøvd pizzabunnen flere ganger, en pose holder til ca en halv langpanne (smøres ut med slikkepott). Den smaker godt, men kan være litt "våt" i konsistensen.
Liker også noen av Atkins-shakene (de med mørk sjokolade), og tilsetter gjerne en ekstra espressoshot og noen isbiter til den med kaffe mocha-smak.
Men er litt skeptisk til noen av de sukkerfrie barene/kjeksene/godteriet, da jeg ser at de inneholder mye maltitol - jeg har hatt et par runder med våkenetter pga maltitolmage... :/
Jeg har prøvd diverse produkter i her i fra nå, og må si jeg er kjempe imponert, og tilogmed ene venninen min som ikke lever lavkarbo synes det er kjempe godt.
Har prøvd; Lefsene, pitabrødene, pastaen og sjokolademuffinsene.
Bare sjekk disse muffinsene jeg lagde; selvsagt med en liten vri fra meg selv.
Her er bakemiksen på muffinsene: lavkarbohuset.no/produkt/andre-bakemikser/adams-sjokoladekake-muffins
topping var det; smør, naturell ost, sukrinmelis, raw sjokoladepulver, melk, kanel, stevia vanilje, og herlige jordbær på toppen.
Dette var bare helt nyyydelig.
Nå har jeg forsøkt en del varer fra Lavkarbohuset.
Pizzabunnen til Adams - heretter blir det bare denne bunnen i vårt hus!
Puddinger: banan, sitron og sjokolade - kjempegode!
Mama Lupes tortilla lefser - supergode!!
Hittil har jeg hatt ganske små bestillinger derfra, men føler meg nå trygg på varene og servicen så neste gang blir det en stor bestilling.
Har også prøvd noe som heter "easy living" - så det på reklame på tv. Prøvde krydderkaken og kakeglasur. Kjempegodt. Bestilte fra Proteinfabrikken.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.