< Tilbake til oversikten

Hva pleier dere å bestille fra Iherb.com?

freshstart sa for siden:

Er ganske ny på lavkarbo (2uker) men har allerede hele 6kg:D Noe jeg er storfornøyd med da jeg ikke har vært så veeeeldig flink med kostholdet:p Men nå skal det bli andre boller!

Var på Iherb.com og bestilte mandelmel og fiberhusk, da jeg har fått inntrykk av at det er dette som blir mest brukt innen baking lavkarbovis (begynner å bli lei eggesmaken i pizzabunn osv). Kan dere komme med noen anbefalinger til andre produkter jeg burde kjøpe? Og hvorfor? Vær så snill og gi meg litt informasjon og "erfaring"! Jeg er litt lost på dette enda:o

Fikk også en rabattkode? dersom andre bruker denne vil jeg få rabatt på mine fremtidige kjøp? Er det noen som har fått rabatt som følge av at andre har brukt koden deres? Og hvor mye har dere klart å "spare opp"?

Beklager om dette har blitt spurt om 1000000000000 ganger før, men dere vet, newbies:wacko:

annex sa for siden:

Det fins en stoor tråd om iherb her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36018

Tråden heter "Hva pleier du å kjøpe på Iherb?" Sikkert det du leter etter.

Tips: Bruk Google-søket på forsiden for å søke etter ting i lavkarbosidene

Ang rabattkode, så får alle det, så derfor er det ikke lov å legge rabattkodene ut her på forumet, men du kan spre den til dine bekjente og venner, og da vil du bli kreditert 5 dollar hvis de oppgir den ved sitt første kjøp på iherb. Blir vel et veldig mas om alle her skulle lansere rabattkodene sine på forumet.

Grattis med en flott start!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.