< Tilbake til oversikten

Et forsvar for fettet!

Charlott sa for siden:

Hehe, her snakker vi RIGHT BACK AT YOU, eller noe sånt ;)

krokodillen sa for siden:

Artikkelforfatteren ser ut til å være noe irritert på Norum. Hihi, han får det ut, kan man si! Han har jo rett.

Siden Norum slenger ut feilaktige påstander fra det som burde være et fagfelt han er kompetent i (han er jo tilogmed professor), i en tone jeg oppfatter som grunnleggende passiv-aggressiv, så er det bare som fortjent at han får høre litt. (Selv om jeg hadde droppet ord som "enekostholdshersker" og "ernæringspave".)

Lurer på hva Norum svarer på dette?

Zincite sa for siden:

Det er vel sønnen til den avdøde endokrinologen Hans F. Bassøe som brukte fettrik avmagringskost i Bergen på 70-tallet, og som dessverre ble tildels latterliggjort og i alle fall oversett - også av Norum. Jeg kan godt forstå at han blir provosert.
Fra aftenposten 9.januar :

Nerthus sa for siden:

Bra av Bassøe, han uttrykker den frustrasjonen så mange som spiser lavkarbo kjenner seg igjen i!

Aline sa for siden:

Fantastisk! Nå fikk jeg meg en goood latter :lol: Godt skrevet!

Camomilla sa for siden:

Jeg fikk lyst til å gi Carl-Fredrik Bassøe en klem :o

Dietta sa for siden:

Og jeg en blomst :blomster:

Skulle bare ønske at dette stod på førstesiden til VG ;)

annex sa for siden:

Deilig å lese det, jeg merker at jeg har gått og irritert meg over Norum, så det var godt at han fikk et tilsvar.
Jeg godtar ikke at jeg skal ha dårlig samvittighet, eller få ansvar for hele jordas sultproblemer, fordi jeg ikke spiser poteten min!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.