< Tilbake til oversikten

Lavkarbohuset

Newstart sa for siden:

Lurer på å bestille meg noe fra Lavkarbohuset. Ser de har tortilla lefser som de hevder er verdens beste. Er det noen som har prøvd de her og er enig med dem? Lurer på å bestille det og pita brød.... :D

langaard sa for siden:

Verdens beste , er vel og overdrive:)
De er helt greie på smak.

StegforSteg sa for siden:

Jeg vurderte også å bestille, men første gang jeg prøver nettbutikk vil jeg gjerne ha det i postoppkrav for i fjor bla annet var det folk som ventet i mndvis på varene sine fra sukkerfritt.com. Jeg er ikke interessert i å betale for varer jeg må vente lenge på - så derfor velger jeg postoppkrav.

Men gi beskjed hvis du har bestilt ang leveringstid osv. :)

elien sa for siden:

Jeg syntes de nye i Lavkarboweb shoppen er mye bedre enn Mama Lupes (husker ikke helt hva de heter,å jeg kan jo ikke lage link). Men det er ikke sikkert alle er enige om det, men her i huset er vi enige på det:)

Elin

Newstart sa for siden:

Hva syns du er forskjellen på de da?

elien sa for siden:

Vanskelig å forklare, men jeg syntes det er en annen konsistens å en annen "lukt" å smaken er litt mer lik de "høykarbo".

Jeg startet en tråd på disse 2 forskjellige typer tortilla for en god stund siden, å igjen med mine datakunnskaper så klarer ikke jeg å finne den å legge i link:confused:. (jeg burde kanskje få litt kursing i det av ungdommen i huset:o)

Men søk på det

Elin

macadamia79 sa for siden:

Eller del en søt paprika på langs, legg i fyll og gratiner

maynard sa for siden:

Synes mama lupes sine er best! :) Lettere å håndtere synes jeg og.
Det er så godt å kunne spise lakserull på lavkarbo :D

hannerypa sa for siden:

Har bestiltt og hentet flere pakker med tortilla nå. Veldig gode på smak. 10 stk i pakken. Har brukt de som lomper og pizza bunn. Fungerte veldig bra som pizza, ble nesten lykkelig når jeg spiste den. Smakt som Italiensk Pizza. Kommer til å bestille mer derfra..

Jem sa for siden:

Å, så bra, nå ble jeg inspirert og bestilte et par pakker! :D

timich sa for siden:

Mama Lupes er kjempegode!! Men de skulle gjerne vært litt større så det var plass til mer fyll:D

Hvor lang tid gikk det fra du bestilte/betalte til de kom? :)

bente1 sa for siden:

Jeg har bestilt fra Lavkarbohuset flere ganger, og for meg har det aldri tatt mer enn en uke å få varene. Når jeg har bestilt har de alltid vært raske til å ekspedere, så tidsbegrensningen ligger på posten, ikke dem.:)

Mama Lupes lefsene synes jeg er kjempegode - bedre enn vanlige høykarbo lefser etter min mening, ligner mer på ferske tortillalefser.;)

I tillegg bestiller jeg lavkarbo brød og pizzabunn der med jevne mellomrom. Spesielt det brødet er deilig å ha oppskåret i skiver i fryseren og tine i brødristeren når jeg må ha et kjapt lite måltid.:)

elien sa for siden:

Når jeg bestiller på lavkarboweb så har jeg det som regel dagen etterpå. Får sporingsnr tilsendt på mail å følger med.

Elin

hannerypa sa for siden:

Tok to dager, bor ikke så langt unna, så da hentet jeg det 3 dagen.

Takk :) Da skal jeg bestille når jeg får lønn!

Newstart sa for siden:

Jeg bare MÅ prøve. Ble sulten jeg nå. Tenk å prøve de med fyll og ....åh nei de skal testes ut ja. Er det noe anna jeg må teste der?:D Kanskje pizzabunn...

Kanutten sa for siden:

Jeg har kjøpt disse store firkantene tidligere. Min erfaring er at de ble veldig fort tørre; nesten som vestlandslefse. :rodme: Jeg oppbevarte dem slik det stod på pakken, men det nytta ikke. MEN de var gode så jeg kommer til å gi dem en ny sjanse€

elien sa for siden:

Jeg tar sukkerfri Sveet Chilisaus, blander med maiones til så sterkt du vil ha det, smører det på "lefsen" å har i salat å strimlet kylling file. Å ruller det i sammen. Det smaker himmelsk.

Jeg frysere ned 2 og 2 å tar de bare opp rett før bruk. Holder seg fine på den måten. Men nå blir det litt kortere vei enn fra USA så det kan også noe å si på tørrheten.

Elin

Jem sa for siden:

Jeg bestilte to pakker tortillalefser fra Lavkarbohuset på onsdag - og fikk i de går. Dvs jeg hadde bestilt med postforsendelse (koster like mye som en pakke tortillalefser, men ok, hadde ikke mye valg). Men tror dere jaggu ikke at det kom en fyr som jobber der og ringte på døra hjemme, som "syntes det var mye porto å betale for en så liten forsendelse" så han kjørte like godt direkte ut han, siden han skulle et ærende i nærheten.. og slengte liksågreit på en ekstra tortillapakke også.. så mitt utbytte ble tre pakker - frakt til døra, personlig levert..

Ikke verst! :cool:

Jabba sa for siden:

WOW! Det kan man kalle service!

Newstart sa for siden:

Jeg skal betale på lavkarbohuset nå, men så spør de om rabatt kode. Når får man det egentlig?

siljesfremgang sa for siden:

Vet hva jeg skal bestille når pengene er på konto igjen...:P

Disen sa for siden:

Jeg bestilte derfra for første gang i går, fikk mail i dag og skal hente varene i morgen. Bestilte litt av hvert, brød, sjokoladekake, pizza bunn, lefser og sjokolader til påska. Må ha noe å kose meg med i påska og har troen på disse sjokoladene.

Newstart sa for siden:

Syns frakten ble dyr jeg. 121 kr. Huff får håpe det er verdt det hehe:p.

siljesfremgang sa for siden:

Nå gleder jeg meg jo bare ennå mer til cash er på plass... :D

jvsandem sa for siden:

Hei

Det er dessverre det vårt kjære postvesen avkrever oss for å videreformidle pakken fra oss til dere, prisen regner ut automatisk i forhold til vekt og bestemmelsested.

Det er helt sykt at det skal koste like mye å sende en pakke innenlands i Norge som det koster å få en pakke fra USA til Oslo.

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.