så bra at du bygger opp muskelmassen! Jeg trenger også det og håper å begynne å trene styrke tre ganger i uka fra og med mandag om 8 dager. Jeg mistet muskler på lavkarbo fordi jeg bare trente yoga og gikk turer og spiste litt lite. Blir enda mer motivert til å trene nå som du også gjør det. Vi er flinke. Jeg har ikke noe rompe igjen, den vil jeg gjerne få muskler i:) Merker du det på vekta?
Jeg veide 44 kg (165høy) og er nå oppe på 58 kg igjen som er min normale vekt..
Mistet mye vekt pga mat intoleranse og spiste i en periode et høy protein middels karbohydrat lav fett, men kunne alikevel spise "nok" kcal til å i teorien skulle legge på meg. Men mistet bare vekt..
Etter å ha startet med medisiner så kunne jeg tåle fett og kokosolje er en fett kilde jeg tålte bra har jeg nå lagt på meg ;) Både fett og muskler.
Har ikke fått trent på et par dager nå pga. forkjølelse... æsj. Begynner å trene igjen fra og med mandag!
Nei, har ikke merket noe spesielt. Veier det samme som tidligere. Vi får heller være litt flinke med å oppdatere hverandre om hvordan det går, kanskje, slik at det blir enda mere motiverende! :D
Jeg og står på samme vekt. Men jeg synes det er beroligende å ha stabilitet. Jeg vurderte idag om jeg skulle begynne på treningssenter og trene styrke 3 ganger i uka og betale 350 i mnd eller betale 250 pr år og trene 1 gang i uka og heller trene yoga hjemme. Tror jeg gjør det siste, for jeg liker egentlig ikke for mye treningsfokus, det blir så anstrengt, så treningsnarkomant:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.