Disen sa for siden:
Jeg må bare fortelle dere, i går kveld hadde jeg hjemme alene kveld siden mannen jobbet og ungene sov. Det var jo lørdag og jeg hadde bursdag så jeg hadde bestemt meg for å kose meg litt ekstra. Så jeg fant frem posen med 1 kg godteri fra sverige(ikke sukkefritt) som ungene har i skapet. Denne har ligget der i mange uker uten at jeg har rørt det. Så jeg valgte meg ut 5 biter som jeg har likt veldig godt før. Samt at jeg fylte opp et lite glass med pepsi max(som jeg heller ikke har drukket de siste 5 ukene). Før kunne jeg drikke 1 liter pepsi max om dagen. Jeg satt meg godt til rette i sofaen og skulle se gullfisken og kose meg. Spiste en bit med små biter for å nyte den. Og tok en lite slurk brus. Hva skjer? Jo magen begynner å romle veldig og jeg får mega dårlig samvittighet. Så kose kvelden endte med to slurker pepsi max og to biter godteri, og resten ble lagt tilbake i posen.
Egentlig er jeg litt stolt over at kroppen reagerte sånn, for det hjelper meg veldig med tanke på suget etter det jeg spiste mye av før og som bidro til høy vekt. Så kvelden endte med et glass vann og 10 gram 86 % premium sjokolade.