La merke til i dag at ribbeina mine begynner å vise ganske godt rett over puppene.. ikke så sykt kult ettersom jeg har en del igjen på lår, rygg og mage som jeg vil skal vekk.. har trent styrketrening for harde livet siden jul og skal fortsette med det. Er dog litt redd jeg vil se ut som et beinrangel i singlet tilslutt :S just sayin' hadde vært greit om kroppen hadde funnet ut at det er andre steder på kroppen som trenger litt redusjon, ikke bare pupper og brystkasse...Er bare 25 år og har ikke så veldig lyst på brystkassen til en 90 åring!
Har også merket at puppehuden har blitt veldig løs, har fortsatt grei størrelse på puppene, men huden er så rar.. Noen som har opplevd dette? er dette noe som kan trekke seg tilbake igjen? eller blir det sånn for alltid?
Noen andre som har samme problem? eller som har en løsning? Følte vel bare behovet for å lufte litt frustrasjon!
Nei, ikke samme problemet, men smiler godt her, ikke av deg, men av et morsomt innlegg. :)
Si fra så sjekker jeg gjerne om puppehuden din er merkelig jeg! Er ekspert...hehehe ;)
Jeg sliter med det samme! Har en del fett igjen på rygg, armer og selvfølgelig magen! Mine ribben er også temmelig tydelige over brystene.....og beina mine tynne nok....
Om det ikke er altfor mye så vil jeg tro at huden trekker seg tilbake om man tar tiden litt til hjelp. Du har jo gått ned veldig mye i vekt! Jeg kan fortsatt erstatte låvedøra hos stefar om det skulle komme en orkan, men den er nå min og god og sitte på. Den slipper vel taket før eller senere?
"Puppehud problemer" defineres litt annerledes når det gjelder menn. Mange har bare problemer med å holde seg unna pupper! ;)
Hmmm jeg blir statig vekk forundret over hudens evne til å tilpasse seg innholdet så jeg hadde ikke vært bekymret. (Og jeg er ganske så mye eldre enn deg.) Spis variert slik at kroppen får det den trenger for å jobbe så fikser den det. ;)
Puppene og fasongen generelt kan også endre seg underveis på samme vekt - både opp og ned. Hos meg slipper puppene vekt ganske fort, men når nedgangen bremser så sniker det seg fett tilbake der raskt også. Litt irriterende når man ligger å vipper mellom to bh-størrelser...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.