< Tilbake til oversikten

Hva bør jeg få i meg i kveld?

Disen sa for siden:

I dag har det ikke vært noe typisk dag matmessig så derfor trenger jeg tips til hva jeg mangler.

Til frokost spiste jeg: 1 stekt egg, og en blanding med blomkål, squas, paprika, purre og litt tandori krydder, samt ca 20 gram skinke.
Så har jeg ordnet til selskap i hele dag så da har jeg ikke spist noe før jeg spiste 1 lavkarbo vaffel med lerum sukkerfrie syltetøy og et lite stykke fromasj kake.

Hva bør jeg da spise i kveld for at dagen skal bli bedre sånn matmessig. Har max spist 6-7 g karbo i dag og det er litt lite?

jansen sa for siden:

sorry, men om du har lest att du bør få i deg mest karbohydrater av grønnsaker, så spis mest mulig karbohydrater, å vei grønnsakene... du vet gjerne ca hvor mye du har spist av hver sort, å da spiser du fornuftig av hva du bør få i deg, enkelt å greit :) vi er ny på det alle mann, å med fornuft så vet vi hva vi bør få i oss :)=

Yrla sa for siden:

Kjøtt/fisk og ost, salat og litt nøtter kansje?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.