< Tilbake til oversikten

For nybegynnere

#1

Yrla sa for siden:

Burde vi ikke ha en egen tråd for nybegynnere? Med innlegg som gir innføring i lavkarbo? Det er stadig samme spørsmål som går igjen så det er tydeligvis et behov. Jeg begynner:www.kostdoktorn.se/lchf/



#3

Yrla sa for siden:

ja nå fant jeg den, burde kanskje vært plassert her den tråden? Eller kanskje vi kunne hatt to siden din ikke blir sett så godt?



#5

Yrla sa for siden:

ja men det hadde ikke vært nødvendig om den var mer synlig


#6

Gerd sa for siden:

:ja:


#7

Albatross sa for siden:

80% av dem som spør, spør fordi det er lettere å bare spørre om det de lurer på enn å lese ørten ting eller de gidder ikke søke opp infoen. Vanlig forum fenomen på alle plasser jeg er :rolleyes:


#8

Yrla sa for siden:

Ja, på ett forum jeg vet om har de løst problemet ved å skrive at de nye må lese gjennom noe først.Men,ja, noen liker ikke å lese:)


#9

Nerthus sa for siden:

Den diskusjonen hadde vi før jul - om nybegynnertråden burde vært "mandatory" før man starter på lavkarbo. Uenigheten var stor, og det gikk mest på at ingen ville at man MÅTTE lese noe som helst på forhånd før man feks fikk tilgang til resten av forumet, eller "lov" til å poste. Det ble nok ingen konklusjon, men jeg er enig med deg i at den burde vært "lettere" og se når man kommer inn første gang.

I mellomtiden har jeg den i signaturen min - OG henviser alle nye til arnakristins eminente informasjonstråd :)


#10

Yrla sa for siden:

Ja, om man skulle hatt tvang er det jo ikke nødvendig at de må lese så mye, men en rask innføring, og med lenker til hva atkins, ketolyse osv er for å snuse på retningene. Jeg foreslår at å lese er fritt fram men at å poste ikke er greit før lesning av innføringen.


#11

kristina.w sa for siden:

Tuuuusen takk for viktig og morsom lesing.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.