< Tilbake til oversikten

Slankere i fingrene etterhvert?

Babalotta sa for siden:

Vi forlova oss på julaften (skikkelig frieri, jeg ante ingenting :love: ), men ringene kom i dag. Til tross for prøving og alt så er den sånn passe bittelitt trang. Jeg har aldri brukt ring før, så det er jo en dose uvant også her, men jeg lurer: merker man at fingrene blir tynnere når vekta (forhåpentligvis) stuper? Jeg har alltid hatt pølsefingre, og selv mamma som er ei bittelita dame på 50 kg har store knoker på fingrene og kraftige never. Men hud/skinnet mellom leddene, endrer det seg noe? For tenker at det jo blir dumt å ta den ut nå, om den viser seg å være passe, eller endatil for stor om et år.

Marella77 sa for siden:

GRATULERER SÅ MYE med forlovelsen!! Så artig å bli overrasket da! :)

Ja, fingrene blir mindre!!! Jeg har nå gått ned litt over 20 kg, og det er stor forskjell på fingrene. Jeg har selv en giftering som var for trang, som nå igjen passer ;)

Og så er det jo sammenheng mellom vann i kroppen og fingre... Har du mye vann kanskje?

Qlio sa for siden:

Jeg har gått ned 4 ringstørrelser på 10 år. Gifteringen min har alltid sittet som støpt, inntil jeg begynte med lavkarbo og mistet et par pyntekilo og masse vann.

Dietta sa for siden:

Først gratulerer så mye :D
Ja, fingerne mine har også blitt mindre. Ringer som ikke passet i september, passer nå :)

Yrla sa for siden:

ja, ikke så mange kg som skal til

nellie sa for siden:

Jeg har gått ned 20 kilo og merker ikke så ille stor forskjell på ringen:) Før var den litt trang, nå passer den perfekt!:) Det er nok ganske individuelt.

Kitsu sa for siden:

Jeg har gått ned to amerikanske ringstørrelser.

Bønna200 sa for siden:

Jeg har brukt samme ringstørrelse hele tiden... Med en vekt som har variert pluss-minus femti kilo...

Dietta sa for siden:

Wow :eek: Det er nesten utrolig Bønna.

Bønna200 sa for siden:

Også er det hvertfall NOE på meg som er tynt:p

Dietta sa for siden:

Heldiggrisen ;)

index sa for siden:

Jeg har ikke fått ringen på meg siden slutten av nittitallet da jeg sluttet å røyke, men nå etter et halvt år på lavkarbo og 15 kg minus går den faktisk på! Fortsatt litt trang, men jeg satser på å nå målet mitt på 22 kg minus totalt i løpet av året og da passer den nok perfekt;-))

Babalotta sa for siden:

Så morro å se at så mange har svart :) Og takk for gratulasjoner :love:

Jeg har kontaktallergi, derfor jeg ikke har hatt ringer før. Så jeg har uansett en backupplan med å ha ringen i smykke en periode. Foreløbig sitter den godt på fingeren, men begynner det å klø må jeg tenke alternativt. Og om jeg er så heldig å gå litt ned i fingrene så kan det jo hende at jeg kanskje reagerer mindre pga mindre tetthet og kontaktflate rundt ringen. Får krysst pølsefingrene mine :D

Hette sa for siden:

Grattis med forlovelse!! :)

Jepp, fingrane forrandrar seg og! Eg har gått ned snart 50kg, og har faktisk gått fra str 43 til 41 i sko!!! :D

Min forlovelsesring som var passe før, eg kjeeempestor no... :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.