< Tilbake til oversikten

Big horn i morgen

Disen sa for siden:

Jeg har bedt mannen med på big horn i morgen som en bursdag/bryllupsdag middag. Så da har jeg bare et par spørsmål til dere som kanskje har vært å spist her på lavkarbo.
Er det ok og spise kyllingvinger i barbequesaus? og er bearnaisen deres ok? saus? Ellers ønsker vi å ta salat og ekstra grønnsaker.
Og er forresten sjampinjongstuingen dems ok?

Å jeg gleder meg, er så lenge siden bare vi to har vært ute å spist alene.

Dietta sa for siden:

Jeg synes ikke det er noe problem å spise lavkarbo på Big Horn. Jeg spør om jeg kan få gå på salatbordet i stedet for potet, og det er aldri noe problem. Masse godt der, og en aldeles nydelig hvitløksdressing.
Soppstuingen er helt ok etter min smak :)
Ikke så sikker på disse kyllingvingene. Slike sauser pleier å være fulle av sukker. Sist hadde jeg hvitløksmarinerte reker, kjempegodt og jeg gikk ikke ut av ketose. Mannen pleier å ha bernaise, og han sier den er god.
Kos deg masse :D

Nerthus sa for siden:

Soppstuingen er knallgod, men er muligens jevnet? Har du en sart mage kan det være greit og spørre først :) BBQ-sausen vil i større grad inneholde sukker sammenlignet med bearnaisen. Ellers synes jeg du skal KOOOOSE deg med mannen i morgen!

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Big Horn har mye godt på menyen på tilbehørssiden synes jeg. Aspargesbønner med rødløk og sjampinjong, og gratinert spinat tror jeg er ganske trygge for oss. Vanligvis er det heller ikke noe problem å be om ekstra grønnsaker i stedet for potet. Erfaringsmessig er bernaissesaus bedre enn grillsaus, den inneholder vanligvis mye sukker. Fritert kylling som er sprø er vel også gjerne dekket av bl.a. mel, og sånn sett ikke det lureste...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.