< Tilbake til oversikten

Aftenposten 1/12-2012 Kildefeil hos lavkarboforkjempere

Supera sa for siden:

Og hvorfor trakk hun frem studien med kun to stk når det var snakk om hele folkeslag?

Bestemamma sa for siden:

Du mener han, tror jeg?

Jeg syns denne er veldig fin ....:)

Noen som vet hvem NNdiet er? Om du er her på forumet vil jeg gjerne ha kontakt...

Zincite sa for siden:

Vil tro det er Bjørn som har bloggen Natural nordic diet ?

Bestemamma sa for siden:

Tusen takk skal du ha..:) Bra med hjelpsomme folk ;)

Veggpryd sa for siden:

Takk for at du minnet meg om denne! Det er lenge siden jeg leste den, og nå må jeg nesten lese (og lagre) den på nytt. :)

Bestemamma sa for siden:

Aldri så galt at det ikke er godt for noe....han som skrev den artikkelen det dreier seg om i innledningsinnlegget la inn en link til en studie , eller hva jeg nå skal kalle det, som også er vel verd for oss å ta med som bevis for våre argumenter...mange har den nok fra før, men en god ting...osv. :D

Han la inn en link til en nyere studie om inuitter som bekrefter det vi visste fra før - at det vestlige kostholdet/livsførselen ikke er god for noen...spesielt ikke når karbohydrater kombineres med mye kjøtt og fett som de har i tradisjonen sin fra før...:(

Supera sa for siden:

Ja, jeg mente visst han. Trodde det var Mette Helvik Morken som sa dette, men det var visst bare en referanse til en annen artikkel.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.