Nei de gjør vel ikke det.... Men jeg blir liksom litt skeptisk når noe med den konsistensen ikke inneholder noen ting.
Jeg har bare såvidt dyppet fingeren ned i glassene, og det er jo ikke akkurat noe jeg vil spise med skje. Men - jeg tror det kan gjøre seg veldig bra til baking :)
Til å begynne med syntes jeg den pannekakesyrupen var god rett på pannekake, men ikke fra 2. flaska. Er noe...besk ettersmak på alle jeg har smakt. Men jeg har funnet ut at med litt annen søtning i tillegg så går det. Den med sjokolade funker i baking, det er i alle fall bedre enn 'rent'.
Er vel xanthan-gummien som gir den konsistensen. Så en gang et TV-program der en laget 'dressing' av vann, carrageenan og urter. Ergo, så og si uten kalorier.
Men det skal sies at Proteinfabrikken (tror jeg det var) måtte slutte å selge WF-produkter fordi de ikke kunne bevise at det var 0 kcal/kh+++ i dem.
Aha, ja der kan du se ;) man kan ikke stole på noen lenger :p
Ja, ja. Nå står de i hvert fall i kjøleskapet og venter på en anledning der mor skal bake.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.