Så artig Kanutten!!! Ja, nå ble det vel futt i moussakaen !! :D Så bra du likte den!! Jeg, som du vet, digger Tigersausen! Aller best i rømme, med hvitløk i, som dipp på pizza eller som dressing på salat! ;)
Jeg har aldri laget Moussaka... Har du en god oppskrift å anbefale?
Jeg har også bitt meg merke i navn og bilde, så neste gang vi er på meny i Askim eller jeg kommer meg innom en lagelig butikk i Oslo så skal jeg sjekke hyllene.
Bruker masse Sambal olek uten sukker som vi kjøper i Sverige, men jeg er enig i at det kan bli litt ensformig i smaken.
Godt med variasjon, og godt med sting :ja:
Nei, de hadde den ikke inne på Meny i Askim. Hun jeg spurte var veldig vennlig og sjekket. Kom tilbake og fortalte at de dessverre ikke hadde den og at det var 28 forskjellige krydder i den. Så det var ikke så lett å lage den selv heller :p
Den står fortsatt på huskelista :ja: kanskje vi finner den på neste harrytur?
Kikka på den i butikken (Meny) i dag, men høyt sukkerinnhold, gitt. Spiller jo ingen rolle så lenge man er klar over det og bruker med måte - men føler ikke for å innlemme enda et sukkerholdig alternativ i kjøkkenskapet mitt akkurat nå. :cool:
Enig! Noen dråper i rømmen, pluss litt cayennepepper, raspet hvitløksfedd, salt, pepper og litt limesaft, og du har en nydelig dressing som passer til ALT ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.