Aline sa for siden:
Ah, skjønner :) imorgen er det tid for uke 1 dag 3! Ingen unnskyldninger, bare å stå opp tidlig for å rekke det :D
Aline sa for siden:
Ah, skjønner :) imorgen er det tid for uke 1 dag 3! Ingen unnskyldninger, bare å stå opp tidlig for å rekke det :D
Åssi sa for siden:
Flinkis Aline!
Jeg tok uke 5 økt et-eller-annet i lunsjen i dag (hadde fri fra 13-16 altså). Føles godt, men jeg tar nok mer enn 4 rep på hver øvelse. Når jeg først er på treningsstudioet......
Det har ikke vært noe særlig kontinuitet de siste to-tre ukene, mye besøk har gjort at det har blitt færre besøk på studioet. Skal bort hele neste uke, men joggeskoene blir med! Kanskje jeg får noen med på litt tabata-bakkeløp? :D (Lov å late som om det blir trening i ferien)
Åssi sa for siden:
og det ble det! først prekestolen på mandag, og en runde ryp på nytt treningsstudio igår. Deilig å bruke kroppen sin :)
Aline sa for siden:
Så bra :heia:
Jeg trener på nytt senter og motstanden er heeeelt anderledes på maskinene (?!?) Skjønner ikke helt hvorfor, en kilo burde jo være en kilo.
Iallefall idag er tredje dagen på det nye senteret og nå begynner jeg å få det til :)
Åssi sa for siden:
kanskje maskinene er lagt opp slik at startvekten er annerledes? (F.eks at "stangen" veier noen kilo? Eller at maskinene tar litt på ulike muskelgrupper?)
Jeg hadde (endelig) min siste økt uke 6 igår. Men uke 5 og 6 har jeg brukt dobbelt så lang tid på.... (Vet ikke da om det teller?) Likevel, tror ikke jeg skal ta meg en hel ukes pause, i og med at det har gått så lang tid mellom de siste øktene.
Hva fortsatte dere/tenker å fortsette med når dere var ferdige med 6 uker?
Åssi sa for siden:
Hvordan går det med RYPen deres i denne påsketiden?
Mine uker går saaakte, men litt fremover fremdeles. Imorgen starter første økt i uke 7!! For min del skal jeg prøve på fettforbrenning, så får vi se om jeg holder ut alle kardio-øktene ;)
Åssi sa for siden:
Hallo? Er jeg blitt alene i denne tråden? (Har ikke startet uke 7 enda, håper på å få det over meg å gjennomføre senere idag. Snakker kanskje til døve ører nå..?)
Mate sa for siden:
Hei Ryper! ;)
Jeg har prøvd RYP tidligere, og likte opplegget. Men èn ting jeg syns var slitsomt var at jeg følte meg så "svak" når jeg dreiv med RYP på lavkarbo. Det var liksom ikke noe energi å hente noe sted, og jeg blei etterhvert helt utslitt (slik føltes det vel å merke, var sikkert ikke det). Har dere noen tips om hvorledes jeg kan holde energien oppe når jeg holder på med både lavkarbo og RYP?
Åssi sa for siden:
Hei!
Jeg har faktisk ikke hatt noe problemer med energinivået jeg! Men det er kanskje en idé å hvertfall vente til kroppen er helt omstilt til lavkarbo hvertfall.. og så drikker jeg en hel del under treningen. Ellers har jeg dessverre ikke noen råd å komme med :(
Mate sa for siden:
Takk for svar :)
Jeg skal prøve en runde til å se hvordan det går, begynner på grunnprogrammet igjen i kveld. Skal bli spennende å se; det kan hende grunnen lå i at jeg spiste for lite kalorier; når jeg tenker meg om hadde jeg et kaloritak når jeg dreiv sist på 1300 kcal. Mulig det er litt lite på RYP, skal teste nå som jeg driver med pur lavkarbo og ikke teller kcal. :)
Blir godt å komme i gang igjen! :)
Åssi sa for siden:
Oi det var ikke særlig mye nei, er du gutt eller jente?
Men på et lavkarbokosthold skal ikke det være noe problem :)
Mate sa for siden:
Jeg er jente; og 1300 kcal var beregnet å få meg ned 1 kilo i uken på vanlig kost. Men på lavkarbo er det jo ingen telling av kcal, så jeg får gjøre det ordentlig denne gangen, og ikke blande inn "vanlig" kostholdsfilosofi og kaloritelling. :)
Lille Virre sa for siden:
Hei hei!
Joda er her, men er så deppa med den armen min! Er sykemeldt for tiden.
Begynte på nytt med litt tyngere vekter men har innsett at jeg må lette litt på dem for p klare å gjennomføre. Har starta på uke 1 igjen selv om jeg burde vært ferdig med uke 3.
Har også lagt til 4 min magettrening utenom mageapparatet som RYP anbefaler. Kan faktisk ane et rutenett under fetter i rett belysning, haha:)
Jeg følte meg også kraftløs da jeg la om kostholdet, men det er helt borte nå. Og søtsuget er fraværende når jeg får i meg nok fett.
Har dilemma med om jeg ønsker muskler for å øke hvileforbrenning eller spise mindre kalorier for å bli lettere. Disse 5 kiloene som er så gjenstridige...
Åssi sa for siden:
Jeg hadde min første ordentlige økt igår, 1 dag uke 7.
Nye 10RM:
Knebøy: 105 (i maskin, ikke stående)
Brystpress: 30 kg
Roing: 30 kg
Skulder, biceps, triceps: 8 kg per arm
ready to go go!
Åssi sa for siden:
Andre styrkeøkt ferdig! Ikke så god på intervalløpingen, beinhinnebetennelsen melder sin adkomst igjen :( Derfor ble det 10 min 3Dmølle, og 20 min ellipsemaskin istedet... får hive meg på sykkelen neste gang, det er bedre for leggene :)
Åssi sa for siden:
Så dumt at denne tråden har dødd! Den gav meg litt motivasjon til gjennomføring. Jaja, jeg vil fortsette å poste her jeg! Så kan dere joine eller ikke ;)
Uke 2 av Maksimal Fettforbrenning gjennomført! Har dessverre ikke vært så flink til kondisdelen, henger en dag eller to etter der..
Hvordan går det med dere andre?
Runegutt sa for siden:
Bra du Rypper Åssi.
Har hatt RypStopp i 6mnd. Kommer ikke tilbake før venstre kne er opperert.
Har i dag vært på "gymmen" for første gang på 6 mnd.
Dævven for et forfall.
Forøvrig umenneskelig å starte trening 06:00, men hva gjør man ikke for å trene sammen med kjærringa.
Dagens dyst: Lårstrekk og lårbøy i maskin med ekstremt lite vekt.
Skråbenk
Tricepspress
Skal sette litt bedre system på ting, men var trener for dattra mi samtidig, så måtte tilpasse meg etter hvor hun var i "runden"
Runegutt sa for siden:
Litt spørsmål fra en frivektsfanatiker:
Hvorfor ikke knebøy stående?
Gjør du roingen stående, eller med kabeltrekk?
Hvilke øvelser bruker du på skuldre, triceps,biceps?
Rune
Åssi sa for siden:
Jeg gjorde mine første 6 uker med knebøy stående, og ville ha litt variasjon. Jeg gjør dem også i maskin for å variere iforhold til knevondt. Armøvelsene jeg gjør er biscepscurl, benkpress og en øvelse jeg ikke husker navnet på for skuldre. Jeg løfter vektstangen fra midjen og opp til skuldrene, med smalt grep. Og franskpress for triceps
Åssi sa for siden:
Roingen gjør jeg stående
Runegutt sa for siden:
Ser ut som du trener godt Åssi.
Stå på.
Hadde "Kukerundtdag" i dag
Det blir en split med omvendt pyramide for meg ei stund.
Har et kne som trenger mekaniker, så alle øvelser som gir belastning på kneet utgår.
Så for ikke å forfalle ennu mer, må jeg trene det jeg kan.
Kjører i tillegg noen få superlette sett med beinstrekk og beinbøy i maskin. Lårmusklene mine holder på å visne bort :(
Sorry Åssi, jeg har vært fraværende her inne!
Mista litt piffen med den armen min, men har trent fra 1 til 3 ganger i uka, så har ikke slutta å trene altså:)
Kan jo legge inn mine 10R:
Knebøy 30 kg i smiths maskin
Skråbenk 9 kg
Roing sittende 40 kg
Arnoldpress 8 kg
Bicepscurl 8 kg
Trisepspress 35 kg
Mage i maskin 50 kg
I tillegg mage og ryggøvelser på gulvet
Spinn, intervall eller crosstrainer i forkant av RYPøvelsene.
Gjorde unna 2. dag i uke 2 i dag, siden jeg bare trente 1 dag forrige uke.
Sniker litt inn i den NIKE appen og prøver litt øvelser derfra til og fra.
Spiste meg opp i påska, veier litt mer nå, men kan hende er det muskler som er bygget, vekta mi sier så.
Hyggelig at det har kommet en kar inn her også:)
Åssi sa for siden:
Finally back! Ja, det er hyggelig med en kar!
Runegutt sa for siden:
Har en mistanke om at jeg var den som innførte RYP er på lavkarbo for noen år siden.
Bra program, men j.... tungt hvis man følger det, og ikke starter på pysevekter.
Har nu satt meg opp en splitt. Blir ikke noe RYP før kneet er helt topp.
Pysevekter..mulig vektene mine er litt lette, men er tunge nok for meg!
Dessuten, kukerundt.. det har jeg ikke tid til, tiden min er alt for kostbar til at jeg driver dank på gymmen.
Hadde knall spinntime i dag, med drivende musikk og høy puls. Utrolig godt!
Runegutt sa for siden:
Bare så det er sagt, har aldri påstå¨tt at noen av dere bruker pysevekter, eller kuker rundt.
neida, tok det ikke personlig altså :) Men ser mange som soser rundt på senteret i tillegg litt vel lette vekter hos noen damer...så jeg ville bare si at jeg prøver så godt jeg kan, hehe..
Runegutt sa for siden:
Det er ikke bare damer som bruker pysevekter. Herrer har desverre en tendens til også å løfte vekter langt over det de har teknikk til. Der endel høyst morsomme benkpressøvelser innimellom :)
Runegutt sa for siden:
06:00 Trening. Har kjørt 5 sett to ganger, omvendt pyramide militærpress, +2 sett knestrekk og knebøy (Kneskade som må holdes i forsiktig bevegels)
Armene mine er laget av gelatin akkurat nu. De er helt tomme.
Åssi sa for siden:
Jeg stikker på trening også nå! woho!
(må prøve å psyke meg selv opp)
Skal starte periode 2 uke 3 styrkedel, og fortsette uke 2 på kondisdelen...
Runegutt sa for siden:
Stå på, Åssi.
Jeg går ut fra at du trener styrke og kondis på forskjellige dager?
Åssi sa for siden:
nei, jeg går på maksimal fettforbrenning, og tar kondisdelen før styrkedelen. Kommer meg ikke på treningsstudioet mer enn 3-4 ganger per uke, så har ikke mulighet til å kun gjøre en av delene. Hvorfor går du ut ifra det?
Runegutt sa for siden:
Fordi 4X4 + helkropps styrke samme dag er innihel.... tungt.
Åssi sa for siden:
tja, kanskje det. Men så tilbringer jeg ca 1,5-2 timer på senteret når jeg først er der, så da får jeg tid til skikkelig uttøyning og pause mellom settene :) Jeg synes egentlig det går veldig greit, for det er ikke så mange øvelser i styrkedelen, pleier i grunn å legge til et par
Jeg er så dårlig på treningsterminologi...:P hva øvelser heter osv...planken joda, den kan jeg:)
Flinke dere har vært i dag!
Blir en runde på meg i mårra. Spinn eller intervall først, så RYPøvelser med nogo attåt..og siden RYP er min drivkraft for fastere kropp, er en proteinshake fra tech nutrition en god avsluttning på trimøkta:D ...rene milkshaken jo!
Åssi sa for siden:
Høres digg ut!
Jeg skal ta min siste rypøkt for denne uken imorgen tidlig, for skal ha fri resten av helgen!
Jeg har aldri gått ned noe med lavkarbo, og nå tenker jeg så smått å starte med en aldri så liten oppkarbingsdag en dag i uken! Hva tror dere om det? er det noen som har erfaring med dette?
Runegutt sa for siden:
Jeg får ikke oppkarbing til å fungere. Jeg fikser heller ikke det råkjøret du har med styrke og kondis samme dag.
Nu vet jeg ikke hvor mye eller lite du skal ned i vekt. Skal du ned, og har en del å ta av, så vær obs på at endel proteinbomber sender blodsukkeret i været, spesielt etter trening. Jeg prøvde wey en periode, og så gøy skal vi ikke ha det. Drikker jeg dette rett etter trening, blir jeg såpass søt at jeg nesten går i gulvet. For meg er Cocosa superrestitusjon.
Proteiner spiser jeg greit nok av. Så, kjører du LCHF(slik det står i profilen) så bør du egentlig gå ned. Gjør du ikke det, bør du forske litt om der er mat du bør være forsiktig med.
Se litt på Atkins Induksjon. Der får du en masse mat du ikke bør spise. Så innføres en og en mattype, for å se om man tåler å spise det. Egentlig et fantastisk prinsipp.
Rune
Åssi sa for siden:
ja, jeg har eksperimentert en del. Jeg er normalvektig, og har vel ikke så mange kilo å ta av, 3-4 kg. Jeg går ikke ned hverken med lavkalori eller lavkarbo :) Så hvorfor ikke give it a go? :)
Runegutt sa for siden:
Ach zo. Trener du RYP, og er normalvektig, kan vekten din gå opp.
Du bygger relativt kjapt mere muskelmasse med dette. PS, at du tar cardio samme dag, bremser muskelbygginga noe.
Uansett blir du sterkere. Målet er vel neppe å se ut som østtysk kulestøter :)
Jeg greier ikke å trene 4X4 og ryp på samme dag. Helt umulig. Kroppen nekter plent.
Runegutt sa for siden:
Selv om jeg er Rypinvalid for tiden, henger jeg her sammen med dere.
Dagens trening: Benkpress omvendt pyramide. Gårsdagens militærpress henger vanvittig godt i armene, så det første settet føltes helt grusomt. Benkpress uten å bruke beina er forøvrig merkelig. Det blir ikke så stabilt nei.
5 sett omvendt pyramide, med 30 sek. mellom settene. 3 minutters pause, så 5 nye sett. Startet på 50 kg i hvert sett. 12 reps/sett. Rart å bare løfte halvparten så tungt som normalen. Å ikke kunne bruke beina i løftet, gir en vanvittig belastning på armene. Triceps kjennes ut som den er laget av spagetti.
nellie sa for siden:
Det står vel i Rypprogrammet at man skal ta styrke og 4 x 4 på samme dag? Eller ihvertfall at man kan. Det er vel mest for fettforbrenning og ikke for å øke noe prestasjonsevne akkurat.
Runegutt sa for siden:
Mulig det er kommet en nyere utgave av RYP nu nylig?
I min står det en treningsplan for "slankeryp" at man bør trene løfting og kondisjon annenhver dag. MEN, får du det til å fungere, så kjør på. Bare sørg for nok restituering, ellers går du på en smell.
Åssi sa for siden:
Jeg gjør hvertfall det for å få tid til alle øktene! Im of to the gym nå, så blir det helgefri :) Jeg veier meg aldri, har ikke vekt heller, så akkurat tallet ser jeg ikke på. Det er vel heller fettprosenten jeg vil ha ned
nellie sa for siden:
Det er lenge siden jeg RYPa, så kanskje bare noe jeg har fått for meg:)
Runegutt sa for siden:
Åssi og Nellie, har dere brukt programmet for maks styrke?
Greit å veksle litt på.
PS, man skal IKKE trene 4X4 sammen med maks styrke. bGjør man programmet rett, skal et hvert behov for mere hardkjør forsvinne.
Programmet starter tungt, og blir verre. De to siste ukene er grusomme.
nellie sa for siden:
Nei, jeg brukte programmet for vektnedgang!:) Men fikk bare holdt på i et par uker, før jeg brakk skuldra mi. Skal begynne på program nå til uka, men synes RYP er alt for ensidig.. Ble bare til at jeg la til 100 andre støtteøvelser i tillegg.. Nå det siste halve året har jeg bare gjort akkurat det jeg har følt for og det jeg har klart med en skadet skulder. Også kardio da.. Det også på feelingen. Lite intervaller.
Runegutt sa for siden:
Hva er det du finner ensidig med RYP? Kjeder du deg, eller føler du at du ikke får trent alle musklene godt nok?
nellie sa for siden:
Får trent musklene, men synes det er forferdelig med de samme øvelsene dag ut og dag inn. Savner markløft, glute bridge, leg extentions osvosv. Man kan jo variere RYP og bytte ut øvelser som tar på samme gruppe, men da holder man seg jo ikke lenger til programmet da.;)
Trives egentlig godt med å ta det helt etter dagsformen. Lager nytt treningsprogram foran hver økt. Så vet ikke helt om jeg klarer å holde meg til noe program, men skal finne et som er variert og prøve i det minste.:)
Runegutt sa for siden:
Markløft står i gamle Ryp.
nellie sa for siden:
Blir litt forvirret. Tror ikke den står i den jeg brukte.
Åssi sa for siden:
Jeg er litt enig med deg Nellie, men jeg løser det slik at jeg trener de samme muskelgruppene, men varierer øvelsene litt etter hva jeg føler for. Tar alltid programmet, men trener gjerne litt ekstra bein, rumpe og mage i tillegg :) Jeg synes bare det er greit å ha noe å følge :)
Runegutt sa for siden:
Ser TN har fjerna gammelRYP.
Jeg legger normalt inn markløft i de nye kalkulatorene.
Så veksler jeg mellom arnold og militærpress. 6 uker av hver.
Mageøvelsene gir jeg bæng i. Har jeg løftet tungt nok, så er magemusklene knust.
Jeg bruker også enhånds roing, delvis fordi jeg finner stående roing ganske tøft for ryggen, delvis fordi jeg kjenner effekt i flere muskler, delvis fordi det er gøy.
nellie sa for siden:
Jeg tror at jeg nesten bare må finne et program. Følge periodiseringa på dem også heller legge opp mitt eget program, med øvelser jeg vil ta. Hvis ikke så gidder jeg ikke. Orker ikke følge et program, bare fordi at jeg burde. Men periodisering er det jo greit å ha et visst opplegg på.. Nå kjører jeg bare fast enten 8x3 eller 10 x 2 på alle øvelser.
Dag 3 uke 2 gjort unna i dag. Spinn i forkant. Var en enkel 45 min time, sto mesteparten av timen for å holde pumpa i gang. Liker best 60 min timer som virkelig svir, men det hadde jeg på onsdag, så tok det lett i dag.
Syns det er helt greit å følge RYP jeg, stoler på opplegget, ser fremgang og er fornøyd. Har det opplegget og pulsklokka mi som treningspartnere pluss musikk i ørene..trives aleina på
gym og slipper forholde meg til folk stort sett.
Videre vil jeg si at proteinpulvere er helt topp. Har også begynt å ta det til frokost, kl 6.00 og det holder fram til lunch kl 11.30. Vel ikke helt for jeg har en termos med kaffe tilsatt 1 ts cocosa og en god skvett fløte som jeg koser meg med ila formiddagen.
En karbodag tør ikke jeg hvertfall, redd for sukkersug i etterkant!!! Men jeg spiser litt troika fredags og lørdagskveld i lag med gubben.
Runegutt sa for siden:
eg prøvde proteinpulver en periode, for noen år siden. Jeg kan ikke bruke det. Blodsukkeret går til himmels.
F.... æ e heilt gåen i arman. dette e den j.... treningsverken æ noensinne ha hatt!
Åssi sa for siden:
jeg har allerede lagt meg om på litt mindre streng lavkarbo, mindre fett, mer bær, nøtter, yoghurt osv.
Så igår passet jeg på å kjøre meg på treningen, og så hadde jeg "fridag" fra lunsj til kvelden. Det ble en crossisant (bor i Paris) i tillegg til omeletten, og det ble sushi og øl til middag. NAM! DET har jeg savnet de siste 5-6 mnd :) Men, i dag våknet jeg fornøyd, lett i magen og klar for en ny uke med lc.. Ble faktisk ikke (enda) nevneverdig oppblåst heller
Jeg tar prottispulver et par ganger i uken, merker ikke noe på blodsukkeret
Sushi med ris? Nam! Croissant med appelsinmarmelade og og en gigakopp med café au lait, mmmm! Prøvde sushi med blomkålris en gang, ble liksom ikke helt det samme:)
Jeg blir oppblåst av utskeielser i helga, men tåler det! Tar en sånn lite-øl i helga også, 5 karbs i boksen!
Ang proteinpulver...Jeg har ikke diabetes så trenger ikke ta hensyn til blodsukker. Jeg får ingen akutt sult av dette produktet så tror det er snillt i forhold til bl.sukker/insulin.. Søta med aspartan, not so good...
www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-3kg#spesifikasjon
Åssi, da tester vi litt forskjellige metoder framover; jeg kjører på med mer fett og du tar oppkarbing, så ser vi om det blir resultater!?
Rune har du akkurat begynt på gym siden du blir støl? Jeg blir støl når jeg har hatt et lengere opphold, men ellers ikke. Kan hende jeg ikke tar i nok...
Runegutt sa for siden:
Jeg har vært fraværende på gymmet i 6mnd. Har en kneskade jeg venter operasjon for, og gymmet ligger i 2. etg.
Jeg har trent RYP i en del år.
Åssi sa for siden:
www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-3kg#spesifikasjon
Åssi, da tester vi litt forskjellige metoder framover; jeg kjører på med mer fett og du tar oppkarbing, så ser vi om det blir resultater!?[/QUOTE]
Ja, det høres ut som en plan! vi sjekker :) Jeg hadde nettopp et litt uønsket toalettbesøk, så magen min har nok reagert litt.. men det kan også være fordi jeg drakk en del glass vin igår, i tillegg til ølen. Jeg kjører på videre jeg!
Ja, jeg har også prøvd å lage sushi med blomkålris, og det synes jeg faktisk var nesten like godt jeg! Det eneste som var kjipt var konsistensen, som ikke var lik i det hele tatt. Kunne ikke kutte rullen opp, men måtte spise den som er rull :)
Runegutt sa for siden:
Bruker dere Cocosa?
Gått på trynet i en gulrotkake på jobb!!!! Du og du for en himmelsk kake!!!
Tok en joggetur på 15 min før jobb i dag, helt fint alternativ til å sitte stille!
Cocosa er rene lykkedråper!
Runegutt sa for siden:
Hysj på deg. Nu fikk jeg lyst på kake. Og kake spiser jeg KUN på utenlandsferie, og i svært begrensete mengder. Lever etter regelen: Et stykke kake= en timers gåtur.
Joa, cocosa er et vidunderlig middel, spesielt rundt trening.
Åssi sa for siden:
hmm... 1 og en halv dag med karber og god mat, blir nok ikke slik kosthold som dette hver lørdag, for dette har tatt av. Men jeg føler meg overraskende bra!
I går når jeg skulle ta av meg sokkene kunne jeg virkelig se hvor mye vann kroppen allerede hadde tatt til seg. Føttene mine var som to oppblåste ballonger :)
...gulrotkaka var ikke spist opp, så det har sklidd ned en solid bit til i dag på jobb!
Samler vann jeg også! I tillegg er jeg utrolig dårlig på å drikke vann, så intet ut liksom!
Har gymbag i bilen, så mulig det blir en økt etter jobb....??
Ha en trivelig søndag!
Heia!
Ble ingen trim etter jobb på søndag..
I går var det hagearbeid i nydelig vær.
I dag 55 min spinn og RYP etterpå. Masse energi, ketosen er intenst tilstede!
Halloen....!?
I dag har jeg tatt en spinntime, holdt meg i hovedsaklig i sone 2 på pulsklokka. Lett ullen i låra etter gårsdagen.. Supplerte med mage/ryggøvelser etterpå.
Spist rester av pizza til lunsj, bunn lagd etter dr. Hexebergs oppskrift. Er mett og fornøyd nå, en dusj, så avgårde på aftenvakt. Nydelig vær ute, skulle helst fått nyte den:)
Nåvel... Har RYPa i dag, dag 2, uke 3, sesong 2.
God helg!
Åssi sa for siden:
Flinke du!
Jeg har foreldrene mine på besøk i Paris, så på meg har det kun blitt timevis med trasking på asfalt de siste dagene. Kommer tilbake sterkere på onsdag!
God helg!
Hei!
Ligger etter på RYP, har vært sliten den siste uka! Ingen ork til å trene etter jobb (vårslapp?). I dag fikk jeg til en spinntime før aftenvakt, så mulig energien er på vei tilbake.
Åssi, er du i gang med opplegget ditt nå som parantesene er reist tilbake til gamlelandet? Vår i Paris, krever sin kvinne når det kommer til innetrening vil jeg tro!?
Du får ha lykke til med kostholdet! For meg har påsketillegget begynt å løsne, og det er jo motiverende. Men må si at det er litt kjipt at høytider gjør at jeg rykker tilbake til start, og det er vel grunnen til at jeg ikke har sukses!
Åssi sa for siden:
Hehe, ja, det er kjedelig at slike ting gjør at man rykker tilbake igjen. Men man må jo få kose seg som folk flest de gangene i året det er "lovlig"!
Jeg er igang! både med PSMF og ryp.. gjorde min siste økt uke 3 på strykedelen igår.
På grunn av psmf dropper jeg kondisjonsdelen helt nå. Jeg sykler til og fra skole, og går en del, så jeg tror ikke kroppen har godt av å bruke mer energi når den får så lite gjennom kostholdet! Men styrkeøkten gikk greit den!
I går og i dag har det vært skikkelig tropevarme her. 30 grader kan bli for mye ;) Spesielt for å trene på et svett treningssenter uten aircondition...
Runegutt sa for siden:
30+grader? Det hadde tatt knekken på meg. Jeg er tilpasset klimaet nord for moralsirkelen.
Strykedel? Har du begynt med fiolinspill i RYP? Myyystisk:D:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.