< Tilbake til oversikten

Fikk opp advarsel

Lava sa for siden:

Skulle besøke en journal (antoinettes) og fikk opp en side med advarsel om at siden/nettstedet kunne vært hacket nylig og at det kunne skade dataen min om jeg gikk videre.
Prøvde å kopiere teksten, men det gikk ikke. "de" hadde sendt varsel en eller annen plass for å gi beskjed om hackingen.

Lava sa for siden:

Prøvde på nytt med samme journal og fikk advarselen igjen.
Har den nå åpen og skal skrive av noe av det

"forum [url]www.lavkabo.no[/url] inneholder innhold fra [noparse]www.profile-comments.com[/noparse] som er ett nettsted som er kjent for å distrubiere skadelig programvare. datamaskinen din kan få virus om du besøker dette nettstedet.
Google har oppdaget at skadelig programvare kan bli innstallert på maskinen din om du går videre.
hvis du har besøkt dette nettstedet tidligere, eller stoler på nettstedet, er det mulig at det nylig har blitt kompromittert av en hacker. du bør ikke fortsette og kanskje heller prøve igjen i morgen eller navigere til ett annet sted.
vi har allerede varelset profile-comenst om at vi fant skadelig programvare på nettstedet. om du vil lese mer om problemene vi oppdaget på profile kan du gå til googles diagnoseside for nettsikkerhet."

Supah sa for siden:

Jeg gikk inn nå for å se om jeg også fikk det. Og jeg fikk opp denne meldingen. Samme?

Edit: Ja, ser at vi har fått samme melding..

Gerd sa for siden:

Har gitt videre beskjed til HP :)

Jeg får ikke den meldingen, hverken hjemme eller her på jobb....

Dietta sa for siden:

Ikke jeg heller. Alt ok her, enda min Trend pleier å stoppe utrolig mange sider.

HP sa for siden:

På hvilken side får du meldingen?

HP sa for siden:

Fant to bilder «Have a good monday» som var hentet fra profile-comments.com, har fjernet de. Antonietts og Gerds journaler. Servina som hadde postet de.

HP sa for siden:

Fjernet ett fra et sitat også som jeg overså i sted.

HP sa for siden:

Får der advarselen noen steder nå?

Lava sa for siden:

Ser ikke noen nå, men har ikke "løpt etter" Servina da :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.