< Tilbake til oversikten

Thomas Geisners blogg ...

komatøs sa for siden:

...har blitt passordstyrt! Mao, den har blitt "privat" og en kommer ikke inn på bloggen uten brukernavn og passord:eek: Kjempedumt!! Er det noen av dere som vet hvorfor eller noe om det?
Litt vanskelig å få spurt han da han har slettet siden på Face og "privatiseret" bloggen...

Nerthus sa for siden:

Merkelig... kan jo hende han er i gang med og lage noe nytt :) håper

smgj sa for siden:

Jeg så det - og slettet den fra leselista mi.... :(

komatøs sa for siden:

Huff og huff. Lurer på hva som skjer, han ble jo aktiv på face med en "fanside". La ut flere innlegg, og så plutselig full stopp og alt borte av blogg og face! Kanskje høykarbene har tatt han? :pNeida, men det er oppriktig trist dette, han har bidratt med stor kunnskapsberikelse for min del

aatinka sa for siden:

Sto det ikke på bloggen hans for litt siden at all publisiteten ble for mye? Han har jo jobb og familie, og så plutselig stå midt i stormen rundt lavkarbo som har vært i media i det siste har muligens tatt for mye tid og krefter? Syns jeg leste noe sånt der...

Modezty sa for siden:

Enig, han sluttet jo å blogge nettopp på grunn av det ved juletider (?). Synd, men forstår han også - han må ta vare på seg og sine. Lavkarbo fortsetter han nok med, men sikkert mer privat.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.