< Tilbake til oversikten

Herremote anno tyvetolv - se og lær!

index sa for siden:

Et sånt antrekk må jeg jo bare ha! Når kommer det til H&M?

langaard sa for siden:

Nei Index, VÆR SÅ SNILL:D

TigerTove sa for siden:

Å jøss og nøfyse! Noe så fryktelig nøfyse :eek:

Dietta sa for siden:

Jeg vet jeg kommer til å ha mareritt i natt :eek::eek:

langaard sa for siden:

Nå er det ingen tvil lenger, det FINNES liv på andre planeter:eek:

Vibeke-67 sa for siden:

Synes dette var ubetalelig bra lørdagsunderholdning! På mote med skulder, albue og kneputer og nagler

Dietta sa for siden:

:ja:

"ET go home "

Veggpryd sa for siden:

Noe av det var jo skikkelig kult, men de antrekkene med pigger og spisse nagler var kanskje ikke så tiltrekkende... :lol: Man løper liksom ikke i armene på en som har på seg noe sånt.

Kitsu sa for siden:

Pinhead!

Qlio sa for siden:

Ting på listen over "Dette trodde du aldri at du kom til å se". Og jeg legger til: Håper jeg aldri ser igjen! GRØSS! Gi meg en skikkelig MANN i olabukse og hvit genser!

Jaudå sa for siden:

Skjønner maskene liksom... Hadde ikke gått et skritt uten masken....:eek::D

Qlio sa for siden:

Hehe, sant nok! Og jeg hadde gått 10 meter bak eller foran om det hadde vært min mann!

TrillTrall sa for siden:

Får "designerne" betalt for å designe dette? For å sitte og dille og tegne klær som ingen noen gang kommer til å bruke?! Tror de at de er flinke og viktige og sånt når de lager dette her?!

Unødvendig å si at jeg synes sånt er noe stort tull. Kan de ikke designe noe som er brukanes i det minste?

Qlio sa for siden:

Designeren får folk til å le, ikke undervurdere nytten av en god latter!

Tonetreopp sa for siden:

Og den "dotten" i noen av bukseliningene?! OMG!!

Lava sa for siden:

Neivettuhva! :realmad:

Hvornår kommer slikt i butikkene kanskje? Hvem vil gå i dette?
Muligens noen tar ei bukse eller skjorte, men hele antrekket? fysj..

Og, samtidig, veldig LOL :lol:

Photobscura sa for siden:

Folkens! Dette er hot couture, og knapt ment til særlig annet enn show og inspirasjon! ;)

Kanskje et statement mot det at "alle" etterhvert går rundt glattbarberte i skrittet som prepubertale unger? ;)

Huldr sa for siden:

Og med ganske store mengder humor, vil jeg si :D

Okie sa for siden:

Så utrolig morsomt og annerledes! Ser ut som noe hentet fra filmer som Batman og The Munsters...

Hette sa for siden:

:eek::eek::lol::lol::wacko:

Leeer meg skakk! Det der er der rusknaste eg har sett på evigheiter!! OMG! æsj!!! :w00t:

Veggpryd sa for siden:

Hihi, er det bare jeg som syntes det var litt kult... ? :o

Ignite sa for siden:

De som opplevde åtti-tallet har nok sett verre. Blant annet Pet Shop Boys i lange lærskjørt...

Paddinger var det nok av da også.

Neida. Om man ser bort fra alle de drøye dressene som ser ut som om de er tredd over en amerikansk fotballdrakt, så likte jeg noe av de neopunkgreiene. Ser jo nesten ut som noe av det hjemmelagde klesasscesoiret jeg kunne skue på Blitz i hin tid. ;)

Camomilla sa for siden:

Drøyt! Må si jeg synes det er tøft med design som tar'n HELT UT - uten at jeg nødvendigvis synes det er FINT :p Sjokkeffekten var det ikkeno' å si på - og gøy at han får det til uten å vise for mye hud!

Tonetreopp sa for siden:

Ser humoren og skjønner statementet og at dette er haute couture, jeg altså:D. Denne bransjen må stadig fornye seg og gå egne veier for å skille seg ut. For mange blir det bare humoristisk, uforståelig og stygt, men de påvirker jo motebildet og ikke minst trender i samfunnet.

Og takk til deg som fikk meg til å innse at jeg skrev hot i stedet for haute! :flau: Haha!

lifejack sa for siden:

Haha, stusset litt, men trodde faktisk du gjorde det med vilje, jeg:p

Det gikk bare litt fort. Ikke det ordet jeg skriver oftest, og det uttales jo "hot". ;)

Veggpryd sa for siden:

Dette er ikke herremote - det er MANNFOLK-mote. Muskelbunter, macho og hår! Synes det var på tide at man lager noe som er vanskelig å oppnå for menn (store muskler og macho utseende). Vi damer har jo lidd for fantasi-monstre i moteverden i flere ti-år. :p

Dietta sa for siden:

:ja:... og det var litt av et syn ;)

Kanutten sa for siden:

Menn i skjørt kan være snadder det:
Christoffer Lambert, Sean O,Connor, Mel Gibson etc etc :sikle:

Dietta sa for siden:

Kommer an på leggene ;)

Kanutten sa for siden:

:lol: Jeg vil IKKE se en Christoffer Lambert med barberte legger! :eek:

Dietta sa for siden:

Signerer den :D

Kanutten sa for siden:

Ikke med noe annet barbert heller.... :rodme:

Dietta sa for siden:

Kremt.....................:p

Vibeke-67 sa for siden:

Spesielt med de macho og volumøse knærne og albuene!
Jeg synes det hele er fascinerende og veldig underholdende. Lo meg skakk av det :D
Men fint eller stilig er å strekke begrepene veldig langt for min del. Fascinerende er noe, sjokkerende og det aller meste var vel direkte - stygt - i mine øyne.

index sa for siden:

Sikker? Jeg tror det hadde gjort seg på min småfete, bleike kropp...:cool:

langaard sa for siden:

:nei: Finnes ikke kropper som kler sånt!

Nannah sa for siden:

ja,ja...sån har da gubben min gått kledt i åååårevis....

Veggpryd sa for siden:

Superheltmote - me like! Jeg vil ha en superhelt! :D

langaard sa for siden:

:eek::lol: du kødder!?

Nannah sa for siden:

Jeg, nei!

Carisma sa for siden:

Han med den stripete genseren spiller vel i trillingene fra Belleville? :D.
Likte spesielt godt de grønne og rosa outfittene... :cool: Og den dagen jeg ser sjefen min komme i den andedressen sier jeg bare! :lol:

Noen av antrekkene så mest ut som køen på hyperstate en gang på midten av nittitallet.... Og med tanke på at house er det nye store så er vel de midt i blinken.

ToreH sa for siden:

Sorry altså, men denne mannen står og pisser. Disse bildene gjør meg flau, flau og atter flau på min egen rase....men, det er nå min mening da. ;)

Kanutten sa for siden:

Alle ser jo ut som Frankensteins monster......

Bønna200 sa for siden:

Syntes det var kult, jeg! Skal kjøpe en drakt med skjørt og maske til gubben i bursdagspressang:lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.