nellie sa for siden:
Der en masse mennesker har lagt inn bilder av seg selv med vekt og høyde? Den som skal vise hvor forskjellige man kan se ut med samme BMI...
Finner ikke...
nellie sa for siden:
Der en masse mennesker har lagt inn bilder av seg selv med vekt og høyde? Den som skal vise hvor forskjellige man kan se ut med samme BMI...
Finner ikke...
Photobscura sa for siden:
nellie sa for siden:
Blandt annet. Det finnes en til, men den var bra nok den!:)
Edla sa for siden:
syns det var en trist side å se på jeg, nesten 100% av de som lagt ut bilder var missfornöyde med kroppen sin...
Les kommentarene også! Mye fint og oppmuntrende og tankevekkende.
Ikke minst er det tankevekkende at mange som åpenbart har superflotte kropper for en som ser det utenfra kan være så utrolig misfornøyd. Å ha komplekser er skummelt vanlig, og speiler samfunnet øvrig ... :o Jeg med mine strekkmerker og magepølse og ryggvalker er LANGT mer fornøyd enn disse småjentene man kan sprette kronestykker på ... Trist.
Edla sa for siden:
Det var akkurat det jeg mente var trist! Jeg er glad for at jeg er glad i meg selv, men slike sider som dette gjör at jeg föler at jeg må läre jentene mine å elske og akseptere seg selv... Vanskelig oppgave!
Qlio sa for siden:
Her snakker vi folk som er vesentlig høyere enn meg, og veier vesentlig mindre og sier de er feite. Verden er skrudd!
aatinka sa for siden:
Syns det var litt tøft av henne som hadde lagt ut bilde helt naken og med hår nedentil - DET er ikke veldig vanlig for tiden.
Huldr sa for siden:
Men så hadde bloggeieren stengt kommentarfeltet fordi hun syntes diskusjonen tok feil retning? Det skjønte jeg ikke så veldig mye av ...Tror jeg hadde reagert mer på å se noen avbildet naken og hårløs for øvrig :eek:
Mulig hun hadde slettet kommentarer, da det bare var fire av dem som jeg kunne se nå, og at det som tok feil retning var noe vi ikke fikk se?!
aatinka sa for siden:
Ja, jeg så det - lå bare 4 kommentarer igjen. Mulig det hadde kommet en del negative kommenetarer, er så rart med det. Det er jo fy å ha hår for tiden.
ER det virkelig det? Jeg føler liksom jeg har gått glipp av noe stort og allment, og skjønner vel mer og mer at det ikke bare er et rykte, liksom. Ja, jeg vet at det er en del som gjør det, men for meg og de fleste jeg kjenner det fortsatt ganske aparte å ta noe særlig mer enn bikinilinja, eller bare stusse litt.
(Men det er mulig jeg omgir meg med for mange hippiefolk, for de jevnt fleste jeg kjenner synes det er helt kosher med kroppshå!)
aatinka sa for siden:
Tja, kanskje ikke? Syns bare det er så mange artikler om menn som føler de må røske av alt kroppshår og ser aldri en hårete legg eller armhule på kvinner lenger.
Hehe, kanskje det bare er meg som aldri leser livsstilsmagasiner.
Huldr sa for siden:
Ja, tenkte det kunne være det jeg også. Men da var det litt rart hun ikke skrev det, liksom ... Godt du sier det, for jeg har heller ikke helt tatt alvorlig at folk faktisk gjør det i så stor grad ... Føler meg litt utenfor der, men så kan jeg vel regnes med til hippiene jeg også :p. Ikke at jeg mener man skal ha full hårvekst overalt på kroppen til enhver tid, litt stussing og sånt er helt ok, men jeg synes ikke det er stas med glattbarbert altså ... Nærmest litt aparte, ja.Photobscura sa for siden:
Jeg troooor muligens det generelt sett er helt andre type folk enn meg og deg og våre som synes kroppshår bare er ekkelt og må bort.
Og man skal virkelig ikke undervurdere isolasjonseffekten av litt legghår, altså! Det utgjør faktisk stor forskjell. Det er ikke bare fordi det er kaldt på nyttårsaften at jeg alltid holder på å fryse i hjel mens jeg ser på rakettene, for å si det sånn. :cool:
Huldr sa for siden:
Ja, jeg tror også det.Hehe, kjenner til det der. Stort sett lar jeg leggene være om vinteren, men barberer før jule- og nyttårsfestligheter ... Men det går an å ta på stillongs, da ;)
Notabella sa for siden:
For de på min alder og yngre så er det veldig ut med kroppshår. Det går med en stripe nedtil eller en liten dusk, men de fleste tar alt å er glattbarbert. Selv synes jeg det er ekkelt under armene, leggene og nedtil. Men det er det jeg har vokst opp med.
Nei, jeg går alltid med leggene bare på nyttårsaften! :lol: Neida. Jeg hadde ullstrømpebukser i år, merker fortsatt enorm forskjell. Vintertid er legghårstid! :D
Aha. Den ungdommen, den ungdommen. Dere får nå bare gå rundt og fryse da! :lol:
Notabella sa for siden:
haha :p Jeg er faktisk så varmblodig at jeg koker mye mer en jeg fryser :)
Men på vinterstid så barberer vi nok ikke leggene like ofte som på sommeren, da er det ofte praktisk med litt pels :p
nellie sa for siden:
Glad jeg begynner å bli gammal:)
Kanutten sa for siden:
Menn med hår på brystkassa er kjekkest. :ja:
Huldr sa for siden:
Jeg tenkte på utenpå den tynne strømpebuksa, jeg :). To lag gjør underverker!langaard sa for siden:
Veldig enig, Kanutten:)
Dietta sa for siden:
Har ikke noe imot hår på menn både her og der ;) men foretrekker dem uten hår i ansiktet :D
langaard sa for siden:
Mannen min kler sånn 2dagers skjegg:p
Dietta sa for siden:
Her sliter vi med 2-dagers skjegg allerede på kvelden. 2 dagers blir langt fullskjegg :eek:
langaard sa for siden:
:eek:
macadamia79 sa for siden:
Legghårenes oppgave er å stå rett ut mellom maskene i nylonstrømpebuksene og lage et beskyttende luftlag nærmest huden?
plastbox sa for siden:
sukk Damene klager på at den yngre garde setter pris på litt hagestell, men hårete mannfolk, det skal man han! Hva med oss stakkars karer som har mindre skjeggvekst enn bestemor? :p
Jeg kan ikke si jeg bryr meg fram eller tilbake, så lenge man er relativt naturlig, men du kan jo alltids trøste deg med at de med de største tigermattene som regel er de som tynnes ut i hyssingen først. ;)
Kanutten sa for siden:
Hårete mannfolk bidrar til at jeg kan senke temperaturen på soverommet om natta. Før var det katta som hadde den jobben. :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.