ketoseprinsen sa for siden:
Heisann!
Skal ha lillebroren min et par dager nå helga, han er 10 og jeg lurte på om dere har noen lavkarbotips for godis/kaker jeg kan lage som dere har erfaring med at barn liker? :D
ketoseprinsen sa for siden:
Heisann!
Skal ha lillebroren min et par dager nå helga, han er 10 og jeg lurte på om dere har noen lavkarbotips for godis/kaker jeg kan lage som dere har erfaring med at barn liker? :D
surfeline sa for siden:
Snickerskake kanskje - som det er oppskrift på her på forumet. Eller hjemmelaget is, med frosne bær og sukrinkrem. Det er en hit! Ellers er det jo noen lavkarbovafler her - og vafler er alltid populært :) Baconcrisp - den uten mel :) Nøtter. Alt er populært her i huset!
Lykke til.
krokodillen sa for siden:
Blåbærmuffins, for eksempel denne.
Sjokolademousse, det finnes mange oppskrifter. Ta sjokolade med 70 % kakao, og lite sukker, rårørsukker eller sukrin. En pk fløte og 3 egg. Eterisk olje fra appelsin er knallgodt oppi.
Sjokoladekake. Vi har prøvd noen lavkarbo-varianter og de har vært kjempepopulære hos barn.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.