< Tilbake til oversikten

Noen snille mennesker som vil hjelpe meg med ukesmeny?

verdt1forsøk sa for siden:

Dette er som tidligere skrivd HELT nytt for meg :)

Skal på biblioteket å låne meg bok/bøker om lavkarbo i morgen :)

Tips til noen gode enkle middager til en uke? er litt kresen av meg og ikke smakt så mye forskjellig :cool: hihi

Kanskje noen som setter opp ukesmiddager?

Gerd sa for siden:

Det er veldig vanskelig når man ikke vet:

1: Hvilken retning av lavkarbo du vil følge( ketose, generell, fedon, osv osv)
2: Hva du liker, siden du er kresen.

Anbefaler deg å lete litt selv, og finne oppskrifter i middagsdelen her som inneholder det du liker :ja:

verdt1forsøk sa for siden:

Fant oppskrift tråden i den linken til nybegynnere jeg fikk i den forje tråden :)

Bladde vel til side 4 uten å finne noe jeg kunne tenke jeg... Irriterer meg at jeg er såå kresen! ARG!! SKJERPINGS :mad:

Gerd sa for siden:

Da får du notere deg hva du liker, og bruk googlesøket oppe på siden her til å søke på de matvarene du liker. da kommer det nok opp noe vettu :)

Photobscura sa for siden:

Om du tenker litt på a) hva slags kjøtt du ilker, fisk, kylling, storfe, og hvordan du liker å tilberede det, og b) hva slags grønnsaker du liker, og hvordan du liker å tilberede det, da har du kommet et stykke på vei!

Kanutten sa for siden:

Siden du vet du er kresen hva med å utfordre deg selv?

babydoll sa for siden:

Jeg er kresen selv, og en fin måte å slutte med det på er å holde fast ved at man SKAL like fem ting om et år fra nå som man ikke liker nå. Selv kan jeg f.eks. telle inn rødvin, kaffe, oliven, lutefisk, tomat, paprika blant annet i den lista, og flere av disse er blitt ting jeg spiser og drikker hver dag. Kast deg ut i det!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.