< Tilbake til oversikten

Noen lavkarbere fra Stavangerområdet? I need help!

Nupsida sa for siden:

Hei! Jeg reiser en tur til stavanger på torsdag for å se om de har noen spennnde lavkarbo-produkter der som vi ikke har her i byen som blant annet fiberhusk, soyamel, mandelmel osv.

Så det jeg da lurer på er om noen av dere har noen spesielle steder der dere pleier handle slikt som dere vil dele med meg? Må være noe som holder oppe til 6 eller noe siden jeg ikke er der før da.

Anyone?

elien sa for siden:

Hei

Det spørs hvor du vil hen. På meny på Stadionparken har de en god del ting, blant annet Jacobs Pølser, bakemix, div sukkerfrie deserter (pulver poser) + divrese sukkerfrie Sjokolade prinsen.

Ville også prøvd å få tak i Idsø sine kjøttpølser og grillpølser, de har de på diverse Mega og Helgø butikker.

Det er også 2 nettbutikker, en på sandnes og en på vigrestad. Der kan du besille på forhånd å bare reise innom å hente selv, sparer porto der.

Og ellers det du spurte om har de på Meny tror jeg.

Elin

Nupsida sa for siden:

Tusen takk for svar! Tror jeg har vært der før, de hadde hvertfall stort utvalg der! :D

Fedona sa for siden:

Hva slags nettbutikk i Sandnes? Har du en internettlink?

elien sa for siden:

Hei

Tror det er www.lavkarbo-torget.no

Elin

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.