< Tilbake til oversikten

Tommelen opp for OBS Stormarked!

AntoniaM sa for siden:

På lørdag forvillet jeg meg inn på et kjøpesenter der det også finnes en avdeling av OBS Stormarked. Jeg pleier ikke å handle mat der (litt for stort og uoversiktelig, synes jeg), men på lørdag tok jeg turen inn og ble positivt overrasket av grønnsaksdisken. Fant flere typer grønnsaker som ikke er så lett å få tak i andre steder og til en hyggelig pris.

Jeg bunkra derfor opp bl a med hel sellerirot og jordskokk - begge til en pris av kr 25,- pr kg (på Meny koster jordskokken 34,- for halvkiloen om jeg ikke husker feil). Grønnsakene var plastpakket, riktig nok, men plasten kan jeg jo fjerne før lagring.

Kjøpte også en pastinakkrot. Den står oppgitt med en del karber, men mener å ha hørt et sted at karbene er i form av inulin slik som jordskokken. Noen som kan bekrefte dette?

nellie sa for siden:

Merk at det var 40% på alt av frukt og grønt der i uka som gikk.:)

AntoniaM sa for siden:

Dobbelt OBS - det fikk jeg ikke med meg! Jeg hadde handla mer dersom jeg hadde registrert at det var en kortvarig lykke. Får håpe det kommer med samme tilbud litt lenger utpå vinteren også, da!

nellie sa for siden:

Hehe, det hjelper på prisen det, liksom:p Jeg var innom på lørdagskvelden for å fylle opp for denne uka!:)

Det er faktisk støtt og stadig 40% på frukt og grønt der! Bare til å følge med i kundeavisene som ligger ute på nett fra lørdagsettermiddagen. Også burde vi få litt mer fart i tilbudstrådene her inne!:)

AntoniaM sa for siden:

Så fint at de kjører 40% med jevne mellomrom - da skal jeg følge med framover!

Ja, en type "forbruker-forum" eller "tilbudsforum" hadde vært fint. Jeg lurte litt på hvor jeg skulle legge denne.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.