Peppa Gris sa for siden:
Og fysj og fy, det stinker gammel gra råne i hele huset! Hva pokker? Jeg tror jeg må spy!
Hvorfor? Kan man ta det tilbake til butikken? Urk!
:sjokkskada: :eek::eek::eek:
Peppa Gris sa for siden:
Og fysj og fy, det stinker gammel gra råne i hele huset! Hva pokker? Jeg tror jeg må spy!
Hvorfor? Kan man ta det tilbake til butikken? Urk!
:sjokkskada: :eek::eek::eek:
Kanutten sa for siden:
Ja!! Visst kan du det!!!
:lol:
Peppa Gris sa for siden:
Jeg skal aldri mer spise bacon, denne lukta glemmer jeg nok ikke :eek:
Kanutten sa for siden:
Joda, bacon er godt!!!
Be om å få nytt godtluktende bacon så går nok traumaet over. :ja:
Men apropos grasmak; av og til finner jeg koteletter med denne umiskjennelige smaken, da kaster jeg kottisene tvert!
Det samme med laksen, den får også en slik rar smak når den er parringsklar.
aslaug sa for siden:
Fyttekatta, det hørtes ikke godt ut! Ta det med tilbake!!!:D:D
Nerthus sa for siden:
Husk at en del emballasje rundt kjøttvarer fylles med en spesiell gass(?) som gjør at det lukter "utav helv..." når man åpner pakken. Lukten blir vanligvis vekke etter et minutt eller to i åpnet tilstand (kastet et par svinekjøttdeiger fordi jeg trodde de var dårlige før jeg leste om dette i avisen).
Går ikke lukta vekk fra baconet etter en liten stund - gå tilbake - og be de lukte på baconet i butikken ;)
Peppa Gris sa for siden:
Ogneida, dette kom ikke av gassen. Lukta kom underveis i steikingen, og ble verre og verre jo mer baconet stekte. Svidd gra gris. Den lukta glemmer jeg neppe noensinne :eek::eek:
Den gasslukta er god i forhold. Jeg lover.
spiser tørre knekkebrød
Qlio sa for siden:
Å fyttikatta, da hadde jeg blitt litt mer enn bittelitt forbanna. Da hadde jeg latt den halvparten av meg som er finnmarking fått fritt spillerom sammen med min onde tvilling og plassert både hyller og reoler i butikken. :o
Peppa Gris sa for siden:
Hihi!
Det verste er at man kjenner lukta enda, selv om jeg har luftet og luftet. Urk.
Nerthus sa for siden:
:klem:
Therese_M sa for siden:
Dette hørtes ut som god, gammeldags rånelukt! Er nok mest sannsynligvis en råne som har rukket å bli kjønnsmoden før slakting slik at de mannlige kjønnshormonene har fått satt sin smak i kjøttet.. Ikke den mest behagelige lukten å ha i huset nei :(
langaard sa for siden:
:lol:[quote=Therese_M;1287767]Dette hørtes ut som god, gammeldags rånelukt! Er nok mest sannsynligvis en råne som har rukket å bli kjønnsmoden før slakting slik at de mannlige kjønnshormonene har fått satt sin smak i kjøttet.. Ikke den mest behagelige lukten å ha i huset nei :([/quoHerte]
:eek: heretter, heter du bare Peppa:lol:
Peppa Gris sa for siden:
Jeg er heldigvis ingen råne med en lekker hungris :D
Dietta sa for siden:
[quote=langaard;1287786]:lol:
Dette hørtes ut som god, gammeldags rånelukt! Er nok mest sannsynligvis en råne som har rukket å bli kjønnsmoden før slakting slik at de mannlige kjønnshormonene har fått satt sin smak i kjøttet.. Ikke den mest behagelige lukten å ha i huset nei :([/quoHerte] :eek: heretter, heter du bare Peppa:lol:
:lol:
Ja, gamle griser er no' dritt................;)
Therese_M sa for siden:
Denne tok jeg ikke? :flau:
Dietta sa for siden:
Hun heter jo Peppa Gris ;)
Therese_M sa for siden:
Aaaaah :D tihi, ikke helt kjapt i hodet her nei :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.