< Tilbake til oversikten

Cool Sculpting

Jabba sa for siden:

Leste såvidt om noe som het Cool Sculpting her om dagen - man "fryser bort" fettet, ikke noe operasjon, nåler eller kniver....

Dette er vel en av disse "for godt til å være sant" oppleggene - men er det noen her som kjenner til dette ?

Har "det lille ekstra" på magen som ikke vil bort uansett hvor mye jeg prøver.....

langaard sa for siden:

Leste litt om det jeg også, en maskin som skal fryse ned fettcellene slik at de dør, så går det noen uker før vi tisser ut de døde cellene:eek: Nei, tror ikke jeg skal prøve, nei:geip:

Señora sa for siden:

Det er fryktelig dyrt, er det ikke? Jeg har lest noe om det der på en eller annen blogg, men bloggeren selv var syltynn, så jeg klarte ikke ta det helt seriøst.

www.klinikk-haugesund.com/behandling-2/coolsculpting-permanent-fettfjerning/

Priser fra ovennevnte nettside.

langaard sa for siden:

Vurderer om jeg skal ut i snøen i kveld, og fryse rompa mi en stund:lol:

Qlio sa for siden:

Har hørt at man kan gå ned ekstra om man i tillegg måker snøen...... og etterpå går på ski? Burde prøves.... erru med, Langaard? ;)

langaard sa for siden:

Altfor slitsomt:)

Qlio sa for siden:

Mmmm.... bedre å sitte på rompa og vente på resultatene? :)

index sa for siden:

Er det ikke det vi lavkarbere er kjent for da?:D

Qlio sa for siden:

hahaha - så sant index!

plastbox sa for siden:

Skeptisk til dette, men leste for en tid tilbake om en noe mer anerkjent metode som benyttet en eller annen for form kjemikalie som tok kverken på fettceller. Gadd ikke lese stort om det da alt jeg fant av studier viste veldig varierende grad av suksess, men skulle personlig gjerne hatt dette da jeg de første årene med diabetes satte sprøytene på magen på linje med navelen slik sykehuset anbetalte..

..som i løpet av et par korte år førte til harde, lokaliserte fettansamlinger. Omtrent som om det lå en slik en iberia-snegle under huden på hver siden av navelen. Ikke direkte enkelt å bli kvitt uansett kosthold og trening, dog smertefult hard massasje har knust klumpene. Er fortsatt mer fett der enn på resten av magen. =/

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.