< Tilbake til oversikten

Mat i Stavanger. Hjelp! Skal på tur

Balterz sa for siden:

Er det noen fra stavanger her? Som kan peke meg i retning av en god resturant jeg kan få meg et godt lavkarbo måltid?

Ellers tar jeg veldig gjerne i mot tips for å klare en helg utenfor husets fire vegger.

=)

grotingeling sa for siden:

Tja, en får jo lavkarbovennlig mat på de aller fleste restaurantenter, bare be om at brød/ris/pasta ol. byttes i grønnsaker.
Selv er jeg fan av Egon (biff eller fajitas), Sjøhuset Skagen og NB Sørensen (litt dyrt, men veldig god mat), men min favoritt er nok Phileas Fogg.

God tur til Stavanger :)

Balterz sa for siden:

Takk for tips =)
Hadde tenkt egon jeg også.

Må være kreativ i helga. Er super kresen for å gjøre ting bedre også =)
Men har skaffet matboks, skal lage knekkebrød.

Var å tittet på menyen på hotellet vi skal bo på, men ble litt skeptisk for å si det slik.

Skal sjekke ut de resturantene også skal jeg gå nøye over de trådene om turmat kitt :D

Takk takk ihvertfall.

Men blir rart å ikke dra innom min faste italienske resturant. Mange gode minner der. Kan alltids ta biff der da. Men blir garantert så alt for frista til å ta deres gode hvitløksbrød .

Malice sa for siden:

Nå er det noen år siden jeg bodde i Stavanger, men byen har utrolig mange gode spisesteder. Phileas Fogg, som grotingeling nevner, er også min favoritt. I samme gata som den ligger forreten restaurantene som perler på ei snor og de fleste er til å anbefale :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.