< Tilbake til oversikten

Kino - baconchips?

BPN sa for siden:

Hei.

Jeg skal på kino til helgen og lurer i den anledning på om det er noe karber i bacon chipsen som de selger der? Altså, dem du kan får i beger, står som regel vedsiden av popcornet. Noen som vet om dette er trygt å spise?

Rin sa for siden:

Jeg er gaaaanske sikker på at den kino-varianten er laget av mais, og ikke bacon. :o Da er det nok tryggere å evt ha med seg en pose bacongreier man har lest innholdsfortegnelsen på selv.

Charlott sa for siden:

Renspikka maisting ja... og dermed fy-snacks. Ta med sjøl er greia :D

Dietta sa for siden:

Oh yes. Ikke bra den ....

gamlebyen sa for siden:

Fritert maisprodukt av verste sort ja, ta med eget på innerlomma

ToreH sa for siden:

Men huff så godt det er, men ja, dette er "fy-mat" :)

Qlio sa for siden:

Veldig godt. Veldig bråkete. Føler meg som en ramp når jeg har poser som bråker. På kino må man også ha Toffein og sitronsukkertøy. host

gamlebyen sa for siden:

Synes den friterte maisproduktsaken smaker salt papp. Egentlig ingen stor snopfan på kino. Egentlig ikke noen stor snopfan i det hele rart, selv før lavkarbo

Qlio sa for siden:

For et drømmeliv du må ha! ;) Jeg er gal, men litt mindre nå siden jeg er mett, etter alt som smaker søtt og godt. Men det er enklere å si nei nå, men jeg innrømmer at jeg sliter når jeg passerer smågodthylla.....

Bønna200 sa for siden:

Sånn er jeg også. Har aldri hatt det store behovet for snop.
Også skjønner jeg ikke hvorfor man liksom skal spise på kinoen... Er der for filmen, jeg:)

gamlebyen sa for siden:

Misforstå meg rett, er meget glad i god, mørk bitter sjokolade, helst 80 pst, og desserter, men aldri vært avhengig av smågodt. Synes mye av det rett og slett er kvalmt, men det er meg da.

Qlio sa for siden:

Filmen er jo selvsagt viktig, men for meg er det en del av totalopplevelsen! Stort lerret, masse lyd, mørket og ingen som ser hvor mye godis man spiser.....

ToreH sa for siden:

Totalopplevelsen helt klart!

Og så er de derre mjuke krokodillene i smågodtavdelingen "just f..amazing". Jeg må virkelig ta meg sammen hardt for ikke å fylle hele snipposen med bare mjuke krokodiller!

Qlio sa for siden:

Åjaaaa..... De svarte og oransje med hvit underside???? Og nå kom jeg på at jeg er ganske svak for Lutti (rosa/turkis flasker som er sure)... Jeg kan ikke dra på kino i dag......

siljesfremgang sa for siden:

Jeg tar gjerne med meg eget digg, slik at jeg vet hva jeg får i meg. Er vel ikke noen regler som sier at man må handle digget på kinoen vel... ;)

ToreH sa for siden:

Jepp, det er de ja! :D

Bønna200 sa for siden:

På Ski kino ble faktisk noen gutter på ti-elleve kastet ut av kinoen fordi de hadde med seg snop fra Rema:eek:

Rin sa for siden:

Det visste jeg ikke at var lov i Norge i det hele tatt - å kaste ut folk fra kino for å ha med greier, mener jeg. Aldri opplevd noe sånt - alle steder jeg har bodd / alle kinoer jeg har gått på har det vært helt naturlig å handle mat/snop/drikke på nærliggende velutstyrt kiosk eller matbutikk utenfor kinoen, og det har aldri noensinne vært et problem. Tror da virkelig ikke man kan gjøre sånt - må jo være massevis av folk som "nyter medbragt" av allergigrunner osv. Eller hvilke grunner som helst, virkelig... er ikke akkurat fly-sikkerhetsrutiner rundt en kinosal. :rolleyes:

siljesfremgang sa for siden:

Ikke noe bra, i Bergen går det ihvertfall fint å ha med seg medbrakt... Og viss det ikke skulle vært lov så burde faktisk kinokioskene kunne levere digg til alle typer mennesker, noe de ikke klarer.

FrkMarge sa for siden:

Hadde med meg en pose øffs og en sukkerfri sjokolade i veska sist jeg var på kino (Bergen). Også kjøpte jeg en lightcola i kiosken :)
Kinokiosken hadde absolutt ingen varianter av lavkarbosnop:mad:

Qlio sa for siden:

Kjøpe all godis på kinoen? Etter at man har kjøpt grisedyre billetter? Det blir jo ran! Don't think so! Jeg blir ikke kalt lemmen uten grunn...

gvm82 sa for siden:

Har til og med ete medbrakt kake på kino i Bergen... Det var dei gamle (gale) glansdagane det... :D

BPN sa for siden:

Det var dumt, jeg synes bacon chips du får kjøpt i butikkene lager så utrolig mye bråk når man tygger dem, de er noe hard. Men men, det får gå! :-)

gamlebyen sa for siden:

For å sitere Judas Priest;
Livin' after midnight! :D

Photobscura sa for siden:

Jeg har drukket whisky på kino. Anbefales til en lettbeint film en fredagskveld. :cool:

ToreH sa for siden:

Ser at tråden utvikler seg til å bli en "hvem har gjort hva på kino" mer enn baconcrispet og annet kinogodt. Så da venter jeg i spenning på fortsettelsen i tråden siden den nå tar en potensielt underholdende retning. haha

Qlio sa for siden:

Note to self: gå på kino med Photobscura! :p

gamlebyen sa for siden:

Rule 34, no exceptions!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.