Hellokitty0210 sa for siden:
Jeg har prøvd meg på atkins i noen mnd, har skumlest i den nye boka og holdt meg unna de alle verste karbohydratene, som i bakevarer, ris, poteter, pasta, nudler osv. Men har ikke vært noe flink med hvor mye grønnsaker, proteiner osv. Har også vært uforsiktig med ferdig sauser og stekt alt i oliven olje. Spist alt for mange atkins barer også. Kort oppsummert jeg har bare slurvet. Men jeg holdt i alle fall vekten. Selv om målet egentlig var å gå ned 5 kg.
Gikk ned 10 kg for noen år siden, men har aldri klart de siste 5 kg. Har prøvd utallige ganger, og fått det til like mange ganger, men går ikke lange tiden før de er tilbake igjen. Men jeg har i alle fall klart å holde vekten. Jeg elsker god mat smør og majones og alt godt! dritt lei av lav kaloridietter hvor jeg går opp igjen. Derfor ble det lav karbo <3 Jeg tåler også stivelse svært dårlig, mye magesmerter hele livet.
I julen gikk alt veldig dårlig! Jeg la på meg 5kg i stedet. Har gått rundt og kost meg i joggebukse en stund, og ikke merket at der var så mye før nå. Så i dag begynte jeg på atkins for alvor. Satt til kl 03.00 i natt og leste halve boka, skal lese videre i dag. :)
Jeg har plottet inn absolutt alt jeg har spist og drukket i dag for å få en liten oversikt på diett.no
Skal trappe ned til 1 atkins bar om dagen, det ble 2 i dag da jeg var på Oslo city med datteren min på 2 år som er syk, og var stresset og skrubbsulten:(
Kanskje noen kunne tatt en rask titt å sett om jeg har klart meg bra i dag, eller om jeg har gjort noen feil? :confused:
www.diett.no/index.php?page=food_log&chart=usa&date=2012-1-23&user_id=27784
Hvordan er det egentlig når det gjelder Cola zero? Jeg er VELDIG avhengig.