< Tilbake til oversikten

Så mye det under har å si!

vannhull sa for siden:

I går fikk jeg endelig rotet meg til å kjøpe nytt undertøy. Etter å ha gått ned en 5- 8 kg siden sommeren og tilsvarende to cuper var det på høy tid, for å si det sånn! ;)
Og nå føler jeg meg som verdens fineste med puppene plassert der de skal. I tillegg var det kjempebillig med salg på change! Fire BHer til 690kr hvor den ene hadde fullpris 599,- (og som jeg, etter kvitteringen, betalte kun 179,- for, så mulig den var satt ned på forhånd..?).
At jeg skulle komme ut med tre av fire uten vattering hadde jeg aldri drømt om heller - takk til changedama som ba meg prøve - de er jo fantastisk fine og former seg utrolig bra!! Utrolig bra service hver gang der altså. Utrolig deilig å finne en butikk som selger bra og billig undertøy til ei som er smalere rundt livet og større i cupen enn "gjennomsnittet".

F O R N Ø Y D!!! :D

smgj sa for siden:

Jeg blir så glad av å lese sånt. Gratulerer! Både med nytt undertøy og et nytt forhold til deg selv. ;)

Nerthus sa for siden:

Elsker change og hva undertøy som passer kan gjøre med selvfølelsen.. har kun change-undertøy i skapet ;) (noe som var PÅ tide - etter noen år med litt eh, sloppy forhold til undertøy ;))

vannhull sa for siden:

Ja, det har så mye å si det under altså!! Etter to års amming og dertil (u)egnet undertøy var det en befrielse å finne Change! Da fikk jeg bher som passet. Men de kjøpte jeg jo rett etter ammeslutt - og puppene var fortsatt "ammestore" hvis man kan si det sånn. Nå - halvannet år og nevnte kilo etter - er de mye mindre, slappere og mer posete enn man skulle ønske i en alder av 24 ;) Men med det rette undertøyet så fremstår man jo som den reneste puppemodellen allikevel :P

Señora sa for siden:

Change har fantastisk bra undertøy og veldig god hjelp til tilpasning av bh'er.

Jeg handler alt undertøy og badetøy på Change.

Sothøna sa for siden:

Riktig undertøy har alt å si :ja:

Nerthus sa for siden:

Change har nyss fått inn nytt badetøy også - og en av bikiniene lignet på basic-serien, som er sååå komfortabel!

ToreH sa for siden:

:d:d

vannhull sa for siden:

Ja, jeg observerte badetøy også i går gitt. Meeen så tenkte jeg med meg selv "kanskje jeg er enda mindre til sommeren - det ville jo vært bomkjøp hvis det er for stort når jeg faktisk skal bruke det" optimist
Men nærmere sommeren blir det bikini også fra Change her i gården - for den jeg har nå er slaaaskete, men det fant jeg jo ikke ut før jeg sto i dusjen i badeland her for noen helger siden :høh:

Livsglede sa for siden:

Ååååååå har å lyst på..... hvor i landet ligger Change?
Sliter med å finne bra bh som støtter slik jeg liker og vil. Så om noen vet om en bra btk med godt utvalg i Stavanger/Sandnes med personalet som vet hva de snakker om for oss med større byste enn C/D cup:p

vannhull sa for siden:

change.com/no/butikker Ser det ligger en i Stavanger - ta turen dit, du kommer garantert til å bli fornøyd :)

Livsglede sa for siden:

Åååå tusen takk:D skal ta meg tur dit ja

Jabba sa for siden:

Jeg har handlet i butikken i Stavanger og fikk KJEMPESERVICE! De kan sitt fag - de damene på Change!

Nerthus sa for siden:

Hahaha, det er gjerne når man står der - gjennomvåt etter et bad - at man finner ut at badetøyet ikke helt "passer" lengre... :lol: herlighet den situasjonen har jeg vært i sjøl mange ganger... ;) Truse henger som den saggebuksa ned på låra...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.