Jeg har fått to bokser med såkalt Slimming Coffee V26 fra Thailand fra en av mine søte kursdeltakere(som har skjønt at jeg prøver å gå ned i vekt) :D
Har noen her erfaring med dette ? Bør jeg prøve dette ? Er det greit i forbindelse med ketolysekuren ?
Så vidt jeg har forstått er L Carotin en aminosyre som skal være bra for vektnedgang og for å forhindre 'musklelsvinn' i forbindelse med vektnedgang OG det skal angivelig også gi mer energi. Det kunne man jo trenge i denne mørketida . . . .
Syns dere jeg skal prøve ? Jeg har fått 52 små poser og skal ta en per dag. FØR frokost . . .
Spesifikasjon
10g * 12bags
Bruk og dosering
1 pose om dagen
Smak
Bitter
Ingredient
Instant kaffe; sult-glemsel gress; Griffonia simplicifolia; Umodne Bitter Orange PE ekstrakter
Effect
Miste vekt med 35 pounds en måned
Lagring
Oppbevares i airproof, kjølig og tørt
Holdbarhet
24 måneder
Executive Standard
Q / YB 001-07
Forsiktighetsregler
Gjelder for folk over 18
Forholdsregel
Ikke aktuelt for kvinner i svangerskapet og pasienter med angiocardiopathy og apolexy
For atte kanskje atte det ikke er bra kombinert med ketolyse ? Hva tror du, nellie ? Jeg ser jo at dette stoffet selges på både helskostsider OG styrketreningssider på nettet. . .
Hvorfor putte i seg noe du er usikker på hva er, for å evt. gå ned noen kg eller gram. Du har jo hatt så flott nedgang uten denne kaffien og er jo så nær målet ditt. Tror du ikke at du klarer dette uten den slanke kaffien:p Jeg hadde nok laget meg en kopp bare for å smake iallefall, men det er meg personlig å ikke noe jeg går ut å anbefaler. Men hadde nok vært så pass nysgjerrig at jeg ville smake, men om jeg hadde drukket opp alle posene, nja det vet jeg ikke:rolleyes:
Hovedregelen for lavkarbo er vel at man spiser mindre karbohydrater? Også spiser man så rent man vil. Det er snakk om te liksom, ikke en pose potetgull. :) Ganske mange som spiser lavkarbo og drikker teer med langt flere ingredienser enn dette. Til og med teer som man helst ikke bør drikke så mye av om man er gravid, har slag eller hjerteinfarkt. (som denne)
Ta for eksempel lakrisrot. Populært teingrediens. Bør unngåes om du er disponert for: hjerteproblemer, høyt blodtrykk, nyrebetennelse og overvekt.
Kamille.. Populær ingrediens i te.. Bør unngåes om man har astma.
Og sånn kan man fortsette i evig tid.
Hvis teen inneholder to ingredienser.. Sultglemsel-gress (som jeg da regner med er karoten) og dette andre stoffet som en kan lese om her, så anser ikke jeg det som "endel rare ting". Skinke inneholder mer rare ting enn det der.
Men det er såklart en vurderingssak hver enkelt må ta stilling til.:)
L-Carnitine er et stoff som hjelper til å transportere fettet rundt til cellene. Hvis du har for lite carnitine i kroppen, kan den ikke nyttiggjøre seg av alt fettet man inntar på ketogent kosthold.
Har sønn på ketogendiett grunnet intraktabel epilepsi, og han får tilskudd på 330 mg carntine hver dag. Dette kommer i kapsler, får på blå resept, og det krever registreringsfritak
For lavt carnitin-lager i kropper er faktisk dødelig :eek:
Jeg vingler litt frem og tilbake, men har lest litt og har nå inntatt min Slimming Coffee V26 MED fløte. Og DA ble den god ! :D Litt søt, kanskje, men. . .
Jeg kommer tilbake til dere om en måned eller to. :ja:
Hvor får du tak i ren Carnitine Kamp ? Junior her tar jo ren Carnitine, men den må jeg ha resept på, riktig nok med registreringsfritak. De første årene fikk vi dekket det via blåresepten, men for noen år siden kom en endring i reglene, og nå er det definert som et kosttilskudd av NAV. Betaler derfor en formue på apoteket. Carnitine-lageret hans ble ødelagt av en uregistrert epilepsimedisin da han bare var 10 måneder :mad:
Hvis det er mulig å få kjøpt "over disk", høres det interessant ut.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.