< Tilbake til oversikten

Ignorere brukere?

Peppa Gris sa for siden:

Hvordan fungerer det? Kan man da få prikker og pm fra disse, eller blir de "blokkerte" fra å sende slikt?

Peppa Gris sa for siden:

Har jeg spurt om dette før? søke

nellie sa for siden:

Hadde du søkt etter det før?:p

Peppa Gris sa for siden:

Nei, så jeg venter enda på svar :D

TigerTove sa for siden:

Mener noen stilte samme spøsrmålet for en stund tilbake, tror de fikk til svar at brukeren som ble ignorert ville forsvinne fra forumets overflate for den som ignorerte. Da ville jeg ikke tro at man kunne sende prikker eller PM heller, da ville litt av vitsen forsvinne..

index sa for siden:

Hva er disse prikkene dere snakker om, egentlig?

TigerTove sa for siden:

Under bildet ditt har du tre grønne prikker, de er del av "rykte"systemet på forumet. Så hvis det er en bruker som har lagt inn en kommentar du liker eller du bare har lyst til å gi en tilbakemelding, trykker du på vekten nederst under bildet på brukeren og kan gi h*n poeng og tilbakemelding.

Rebeldama sa for siden:

Hvor kan man se sine poeng og tilbakemeldinger?

Dietta sa for siden:

Gå inn på kontrollpanelet. Det ligger helt til venstre i det aller øverste grønne feltet :)

Rebeldama sa for siden:

Der står det "Endre dine detaljer" og "Endre ditt profilbilde".
Men jeg er nok såpass ny, og har nok ikke fått noen poeng ennå, så da synes det sikkert ikke :)

Photobscura sa for siden:

Hm? På mitt kontrollpanel ligger de midt i skjermbildet, under eventuelt oppdaterte tråder som jeg har svart i.

Lava sa for siden:

Hun mener nok at "kontrollpanel" ligger øverst til venstre :p

Rebeldama sa for siden:

Tusen takk Senorita :) Nå kom den frem (den var ikke der før du la inn en kommentar). Ligger midt på siden, helt nederst, under oppdaterte tråder..

Photobscura sa for siden:

Aha!
Ja, men ok. Knappen som leder til kontrollpanelet ligger i alle fall på den øverste grønne stripa, rett under trådtitler og sånn.

senorita sa for siden:

Hehe ingen årsak ;)

Dietta sa for siden:

Da skal jeg sende den en grønn prikk med kommentar nå, så skal du se at du finner noe :D

index sa for siden:

Så stilig! Lå jo opptil flere kommentarer der jo! Tøft!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.