I disse smarttelefontider (iPhone:mad: eller Android:cool:) er det jo en jungel av applikasjoner for trening der ute. Hvilke bruker du?
Selv bruker jeg HIIT interval trainer, en gratis intervalltimer der du kan lagre ulike programmer, men standarden er tabata.
Jeg bruker også JEFIT, nok en gratisapplikasjon. Den er faktisk veldig omfattende, du kan sette opp egne treningsprogram, du har oversikt over ulike øvelser for de ulike muskelgruppene, men det jeg bruker den mest til, er å føre journal på vekt og mål, og da får jeg en sånn finfin graf.
Jeg (prøver) å bruke Endomondo hver gang jeg trener. Nå har jeg til og med fått mannen til å sponse meg med pulsbelte (hallo, litt får han yte for å få en motivert frue som ønsker å holde seg i form). På vei til en postkasse nær meg om et par dager (håper jeg).
Har lest litt på nett om sportstrackere nå. Hva med den som heter "Sportstracker" da? Er en slik sak du kan laste ned fra et sted til din androide telefon. Mange som bruker den og veldig bra tilbakemeldinger på akkurat den saken ser jeg.
Jeg bruker RunKeeper, den fungerte bra i dag synes jeg, registrerer antall kilometer, tid tilsammen, tid pr kilometer, gjennomsnittstid og forbrenning.
Bruker også run keeper ti joggeturene og synes den er ok. Holder motivasjonen oppe ved at man kan få tilbakemelding hvert 5. Min feks om hvor langt man har jogget og hva gjennomsnittstiden er.
last ned og test. jeg synes Endomondo er bedre enn Runkeeper. Kart, distanser, mellomtider, du kan velge å få peptalk underveis (skrudd av hos meg, dama prater alltid under de beste sangene), tid, gjennomsnittsfart, høydemetere..... Og så bruker mange av vennene mine samme applikasjon så vi "konkurrerer" litt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.