< Tilbake til oversikten

lavkarbo

anilagull sa for siden:

Hei.
Jeg prøver å gå ned 4/5 kilo. Har spist grill kylling, salat og skry i snart 1 uke, men kommer ikke i ketose. Hva gjør jeg? Pliz hjelp.

TigerTove sa for siden:

Jeg ville spist mer fett, mer variert og lest gjennom nybegynnertråden :)

Ellers er ikke ketose det eneste man går ned i vekt av..

Charlott sa for siden:

Du bør så absolutt lese deg opp på lavkarbo, det er nok mer enn kylling, skyr og salat ja.
TigerTove har gitt deg en super link, sett deg godt til rette og sug til deg informajonen! :D

index sa for siden:

Ketose er ikke nødvendigvis løsningen for deg som skal ned 5-6 kilo. Slapp av, og hold deg under 70g karbo pr dag, så kommer resultatene skal du se!

Dietta sa for siden:

Ta deg en tur innom oppskriftsforumet eller tråden "Bilder av ketose-mat" i sofakroken. Der er det masse inspirasjon til god og variert mat :)

Yrla sa for siden:

Hvordan vet du at du ikke er i ketose? Man kommer i det innen et par dager med lite karbohydrater eller ved sult idet sukkerlagrene i kroppen er tømt og kroppen bare må bruke fett som energikilde. Ketostiksene funker ikke alltid og skal brukes riktig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.