< Tilbake til oversikten

Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?

Yrla sa for siden:

Sønnen min har ikke noe imot å unngå sukker, men liker kjeks, dog ikke mine hjemmebakte. Finnes det noe? Håper det kommer sukrinsøtede kjeks etterhvert. Eller har det kommet? Fruktosesøtede kjeks er ikke interessant pga høy GI.

nellie sa for siden:

Sukkerfritt.com har noen. Er litt karbohydrater i dem og mye annet rart.. Som det vel bare må være i ferdigkjeks.
På iHerb har de sikkert et utall forskjellige typer.

Yrla sa for siden:

Takk. Så fint bilde du har fått nå forresten.På iherb var det jammen gode alternativer,ja.

Victory sa for siden:

På helsekosten hos oss har de noen fra Cavalier også... har aldri kikket på innholdet, men de er sukkerfrie vertfall. :)

streber sa for siden:

Hmm mener fedon lindberg har proteinkjeks som selges på Helsekost, de skal ligne på Eurodiett sine sjokokjeks på smak-DE er hvertfall knallgode:rolleyes:

Aline sa for siden:

Jeg har funnet sukkerfrie kjeks med hvetemel. Og de er maltitolsøtet. Jeg reagerer mer på de enn på maltitolsjokolade!! En kjeks og luftverket er igang. Ville bare advare :) har du prøvd ingrrids Lchf coockies? Jeg liker de :)

Yrla sa for siden:

Ja jeg vil ikke kjøpe de med maltitol til sønnen min og risikere at han fjerter i barnehagen, stakkars. Disse på iherb virket ok:
www.iherb.com/Healthy-Times-Maple-Arrowroot-Cookies-Whole-Grain-5-oz-140-g/27225?at=0
www.iherb.com/Healthy-Times-Hugga-Bear-Cookies-Vanilla-6-5-oz-182-g/27227?at=0

Hamster59 sa for siden:

Fikk tak i boka Fristende lavkarbo i går. Der var det noen spennende oppskrifter på kjeks, riktignok hjemmebakte, men kanskje verdt å prøve likevel. Jeg fikk i alle fall lyst å prøve noen av dem, spesielt de som var beregna til å ha ost på. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.