< Tilbake til oversikten

Personalfest, hotellopphold og barnedåp

swirre sa for siden:

Heia!!
I går var jeg på personalfest med alt som hører til med mat og drikke, bodde på hotell og spiste den kongefrokosten med sjokolade, vaffel og brød, skal i barnedåp snart, og kommer til å få servert smørbrød og kaker!!
Så helgen kommer til å bli kjekk med masse dårlig samvittighet...
Det var den ketosen denne uka:(
men får sette igang i morgen igjenn..

Gerd sa for siden:

Hvorfor spiste du det da? :confused:
På hotell er det ikke vanskelig å leve lavkarbo. man må bare velge de rette tingene.
Og hvorfor vente til i morra med å sette i gang igjen?
Det beste er å legge slike sprekker bak seg med en gang, og ta lærdom av det :ja:

Zillah sa for siden:

I går var i går! Nytt mot i dag!
Eg lo litt over overskrifta for eg såg for meg kombinert personalfest og barnedåp der på hotellet og tenkte... errrr... det var jo litt utradisjonelt :p

ketoseprinsen sa for siden:

Skal på noe lignende neste uke på hotell med jobben der alle får servert det samme, ingen meny da. Men jeg skal være så frekk at jeg på forhånd skal be de om å droppe saus og potet og ha på mer grønnsaker i stedet, det verste som kan skje er at de sier nei. :o

Det kjipe med det er at jeg kommer til å få 120 kommentarer fra kollegaer om hvorfor jeg ikke drikker pils og spiser tull. ;)

index sa for siden:

Det skal du ikke bekymre deg for! Spis det du ønsker, og ta deg et par glass vin i stedet for pilsen. Jeg har vært ute på firmatilstelninger mange ganger etter at jeg begynte på lavkarbo, og har ikke fått en eneste kommentar så langt. Men jeg tar stort sett mot det jeg får, og spiser det jeg vil. med mindre det er buffet da, da velger jeg jo selv...

En annen fordel er at eieren av en av restaurantene vi bruker ofte til denslags, har vært frelst på lavkarbo et par år nå. Så alle hans menyer er relativt lavkarbovennlige. Kun en liten potet å rulle til sides. Jeg fikk faktisk et gavekort på lavkarbokokkekurs der til jul, så nå satser jeg på å lære noen nye triks...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.