< Tilbake til oversikten

"Snu deg mamma" (dårlig ånde) ...

svingstangdeluxe sa for siden:

Skulle hjelpe vesla med leksene og ho vart nermast grønn i fjeset av ånden min... Hadde jo ein anelse sjølv også, men det var altså innmari ille...

Har surfa litt rundt og finn delte meiningar om kva som er akseptabelt som botemiddel.
Puttar i meg litt extra når det kjem folk inn på kontoret mitt...men med dårlig samvittighet.

Gode råd ellers? (Drikk masse, jada :p)

Dietta sa for siden:

Det eneste jeg har funnet som har virkning er Vademecum munnspray. De har jeg spredd rundt både her og der :D

StegforSteg sa for siden:

Ricola uten sukker (altså de i eske, ikke i pose)

Yrla sa for siden:

Det går over heldigvis. Siden det ikke kommer fra munnhulen hjelper det ikke så mye med tyggis og sånt tror jeg.

svingstangdeluxe sa for siden:

..blir sikkert litt paranoid av heile greia også. Føler at alle ryggar når eg snakkar med dei.
Skal prøve sprayen..

Kor mange veker varer lukta? Eg er i tredje veke og syns det er ille no :(

Yrla sa for siden:

Det er individuelt, tror jeg. Ketonene skal utskilles md urinen, så nyrefunksjon har også noe å si, kanskje? Jeg var ikke plaget med dårlig ånde mer enn få dager. Kanksje kroppen blir bedre i stand til å takle den økte mengden ketoner med tiden. Kroppen brukte lang tid på å tilpasse seg lavkarbo for meg, 7 uker. Det er nok en sammenheng med ketoseånden også for noen? Avvent flere svar:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.