< Tilbake til oversikten

Pofiber i Drammen

Dietta sa for siden:

Vet noen hvor jeg kan få kjøpt Pofiber i Drammen ?
Har vært på min lokale Meny, Kiwi og Rimi - men nei :(
Litt lat ;), så jeg fant ut at det var enklere å spørre her før jeg begynner å ringe rundt i morgen.

timich sa for siden:

Jeg er ikke kjent i Drammen, men vil tro at det er større sannsynlighet for å finne pofiber på helsekost enn i dagligvare? Jeg har iallfall kjøpt på helsekost:)

Dietta sa for siden:

Det har du helt sikkert rett i :) Ringte den nærmeste helsekosten nå, og de hadde en eske igjen som de satt av til meg. Har hørt at mange har kjøpt i vanlig dagligvare også, så jeg tenkte kanskje at noen viste...
Min lokale Meny har tatt inn både sukrin og mandelmel, så ting kommer seg. Da jeg spurte etter dette for 1 år siden - så de ut som om de hadde falt ned fra månen :eek:

Dietta sa for siden:

For de som er i nærheten og lurer, så har de Pofiber på ICA Maxi I Drammen. 2 kr. billigere enn i helsekosten som ligger vegg-i-vegg :D
Samme helsekost har forøvrig også tatt inn Tagatesse, Adams brød, pizzabunn og sjokoladekake.

Cassiopeia sa for siden:

Du bør faktisk finne pofiber på alle de butikkene, for de har det i sortimentet. Se etter pofiber fra Semper i glutenfrihylla. Der bør du også finne fiberhusk.

Dietta sa for siden:

Ingen av mine lokale butikker har det, selv om det egentlig er i sortimentet :mad: Fiberhusk er ikke noe problem, det har de alle sammen :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.