< Tilbake til oversikten

Engelsk for nybegynner ... og litt for de mer avanserte ...

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

(fritt lånt fra en facebook-status)
Engelsk for nybegynnere: (for beginners)

Tre hekser ser på tre swatch klokker. Hvilken heks ser på hvilken swatch klokke?

... Og dette nå på engelsk:
... Three witches watch three swatch watches. Which witch watch which swatch watch?

1. Engelsk for viderekommende: (advanced english)
    Tre kjønnsopererte hekser ser på knappene på tre swatch klokker. Hvilken kjønnsoperert heks ser på hvilken swatch-klokke-knapp?

Det hele igjen på engelsk:
Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch?

1. Engelsk for eksperter: (at the end)

Tre sveitsiske hekse-tisper, som ønsker å være kjønnsopererte sveitsiske hekse-tisper, ønsker å se på sveitsiske swatch-klokke-knapper. Hvilken sveitsisk hekse-tispe, som ønsker å være en kjønnsoperert sveitsisk hekse-tispe, ønsker å se på hvilken sveitsisk swatch-klokke-knapp?

... og igjen på engelsk:

Three swiss witch-bitches, which wish to be switched swiss witch-bitches, wish to watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?

puh... og med det tar jeg en deilig langhelg!

Gracella sa for siden:

Haha, her må man holde tungen i rette munnen, jah :D:D:D

Jaudå sa for siden:

Jeg snubla......:eek:

Genial:D

Gerd sa for siden:

:lol:

Her ble det fort krøll på tunga :lol:

Dietta sa for siden:

:lol:

Mints sa for siden:

Haha, her gikk det fort i krøll :D

kamp sa for siden:

"Knappene" bør nok byttes ut med tall men ellers er den bra :)

Huldr sa for siden:

Herlig :lol:

fiffi sa for siden:

Jeg tok denne for mannen, men han løp ut av rommet med hendene foran ørene før jeg var ferdig :D

Brokkoli sa for siden:

Three witches watch three swatch watches. Which witch watchES which swatch watch?

Sorry, jeg må bare pirke på slike ting - kan ikke noe for det ;-) Men artig var det! :D

[font=Arial][/font]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.