Carisma sa for siden:
Kom over denne gladsaken på aok.dk:
www.aok.dk/restaurant-og-cafe/paa-vej-michelinkokkenes-stenaldermad#what:Restaurant%20og%20caf%C3%A9
Carisma sa for siden:
Kom over denne gladsaken på aok.dk:
www.aok.dk/restaurant-og-cafe/paa-vej-michelinkokkenes-stenaldermad#what:Restaurant%20og%20caf%C3%A9
Dietta sa for siden:
Nå fikk jeg lyst på en Køben-tur :D
krokodillen sa for siden:
:heia:
Zillah sa for siden:
Mmmmmmm yes please!
Mints sa for siden:
Jeg også ;) For et bra konsept! :)
Dietta sa for siden:
Når drar vi ? Og er det flere som blir med ? :D
Carisma sa for siden:
Dere trenger ikke stresse siden den ikke åpner før i slutten av februar.... :rolleyes:
Dietta sa for siden:
Det har du jo helt rett i :o Lenger tid til å planlegge tur på da ;)
Zillah sa for siden:
Wooot lavkarbotur til København :heia:
:D
Sweet Pink Kitty sa for siden:
Så bra! Savner lavkarbo når jeg er ute på restaurantbesøk, spesielt siden jeg ikke kan fordra salatar (jeg er tydeligvis den eneste som ikke spiser det i denne verden), og synes det er kjedelig å kun spise tilbehør til biffen. Jeg vil ha et fullverdig måltid uten å tenke på karbene!
Cherrytomaten sa for siden:
Bra jeg søkte tilfeldig på "København", så jeg fant denne tråden! :D Skal dit i Februar og da skal jeg dra med meg samboer'n så vi får dratt innom der og spist! Gledeseg!
Furine sa for siden:
Ja, då veit ein kor ein skal gå ved neste Købentur! :D
Edit: ... Og så såg eg først no at tråden var eitt år gamal. Skal tru om restauranten går bra? Må vel på nett og sjekke, eg no. ;)
Jeg fant denne tråden i går, og googlet det med en gang. De har åpnet en ekstra restaurant og har Facebook-side hvor de oppdaterer jevnlig, så det ser ut til å gå greit :D
Har funnet hvor de ligger, så skal teste de om ca. 2 uker ;)
smgj sa for siden:
Da må du huske å komme tilbake med rapport! :)
Det skal jeg! :stortsmil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.