Tja ut fra bildene og ticker til den gemene hop her inne så ser det vitterligen ikke slik ut gitt....:D
Men, Langaard, send meg kontonummeret ditt så skal jeg overføre en tier til deg.....men da må du love å ikke bruke opp hele tiern på en gang....putte på sparegrisen vettu :p
Jeg har en polar pulsklokke, men jeg synes den er klønete (gammel versjon og arvet). Men om noen har et tips til et bra bluetooth pulsbelte jeg kan bruke til min Endomondo blir jeg glad. Tar i mot tiere jeg også, hypah! ;)
Jeg har hatt polar ft60 lenge, oppgraderte til rcx5 i julen med gps. Og jeg bruker polarpersonaltrainer. Synes det gir super motivasjon, og det er utrolig lett å følge fremgangen på trening.
Ellers må jeg si meg enig med langaard, man trenger ikke alt fancy duppeditter for å trene...( selv om et er gøy med de ):D
Jeg har Polar FT40 og bruker polarpersonaltrainer. Funker bra:D Det er ingen nødvendighet for å trene nei, men for meg er det ekstra motivasjon å se fremgangen:)
Hehe, nå var jo ikke dette en tråd om fancy ditten og datten heller, men om dere bruker polarpersonaltrainer.com og om det hadde vært interessant å publisere resultatene her inne som treningstråd istedetfor å skrive intetsigende om antall minutter man har gjort etellerannet :)
Hela!!
Jeg har også pulsklokke, men ikke polar. Dessverre, ellers så hadde jeg slått meg med her.
Ville bare si at det er utrolig motiverende når man følger med på den. Nå måtte ikke jeg ha den (fikk den), men den har vist seg å være en fantastisk avlednings manøvering for min del. Jeg har hatt trenings vegring i mange år. Nå får jeg lyst til å jogge for å se hvilken puls jeg har og hvor mye jeg kan sykle, jogge, danse osv.... Utrolig mye moro med den klokka!
:D:D:D
Dvs altså si; Uansett økonomi, hvis dette er det som skal til for å få bedre helse, så gå for den;-) (Men så er jeg nyfrelst da... Får se om noen måneder)
Var du fornøyd med Ft60? Har kjøpt en slik til kona i bursdagsgave. Har en løpesensor fra før så da trenger hun ikke gps. Polar sin Gps er forresten mer unøyaktig enn løpesensoren. Forutsatt at sensoren er kalibrert. Jeg slutta bruke gps til min Rs800cx da fotsensoren S3 er mer nøyaktig og jeg får frekvens også med den... Er du fornøyd med Rcx5? Vurderte den til kona, men hun ville ha en noe mer "feminin" klolke, så da ble det FT60 istedet. Men Rcx5 måler jo pulsen under vann og det er kjekt for en triathlet...
Var veldig fornøyd med ft60 så den blir nok din fru happy med.
Men jeg personlig liker rcx5 bedre da man kan lese av en graf fra treningen og ikke minst at den klarer å lese pulsen på 30 meters dyp når jeg dykker.
Hadde det ikke vært for de to funksjonene så hadde jeg ikke bytta... :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.