jeef-micro sa for siden:
er det ok å spise eggnudler i følge lindberg? Jeg synes det er så godt med wok, men det må liksom være noe nudler eller noe i...
jeef-micro sa for siden:
er det ok å spise eggnudler i følge lindberg? Jeg synes det er så godt med wok, men det må liksom være noe nudler eller noe i...
Martemor sa for siden:
I Naturlig Slank boken var det ikke anbefalt. Mer aner jeg ikke, superfersking som jeg er :D!
luringen sa for siden:
det er vel bare å lese innholdsdeklarasjonen det sikkert...er det mye karbo er det ikke lurt. Kjøp villris eller brun ris eller fullkornspasta på helsekosten!
Nille sa for siden:
Det er noe som heter "shiritaki" noodles. De er laget av "konnyaku" / glucomannan. Ingen karber i det hele tatt. Det er veldig vanlig i Japan og noen Asiatiske butikker har dem. Noen ganger har de dem som spagetti formet, fettuchine el. lign. De smaker egentlig ikke noe, men tar smak av det du blander dem med. De selges "fersk" i poser med vann.
Her er noen linker med info. Jeg leter fremdeles etter dem her i Stavanger......
www.konjacfoods.com/order/
www.konnyaku.com/e_data/
www.konnyaku.com/e_data/products-e.html
Spirea sa for siden:
Hadde kroppen min fått viljen sin, eller er det mitt forvridde sinn... :confused: , hadde jeg spist Mr. Lee Hot Chilli nudler til hvert eneste måltid - to pakker i slengen. Det er jo sånn det er å være karbojunkie.... dessverre. Øynene mine leter på enhver tallerken etter det som likner mest på hjemmelaget blomkålsuppe, fiskeboller i hvit saus hvor man kan mose potetene i, tyttebærsyltetøy og brun saus... bakte poteter.... og blir skuffet når det som ligger der er friskt, fargerikt og må tygges.... usj :o
Stella sa for siden:
:eek: Kan de fås i Norge??
Nille sa for siden:
Jeg har ikke funnet dem i Stavanger, men om du har noen asiatiske butikker nær deg kan du sjekke der !
Stella sa for siden:
Stella skal besøke asiabutikker over hele området i morgen :D
LailaBjerkhaug sa for siden:
Finns en butik i Sverige shiratakishop.shop.textalk.se de sänder inte till Norge men mailar man till [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL] så ordnar dom det. Dom söker även återförsäljare.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.