< Tilbake til oversikten

Slik slutter du med sjokolade ... vektklubb.no

Nerthus sa for siden:

Det som er interessant her, er at både Fedon og Torkild (ketolyse) er med og gir råd. Sjekk linken her

Det som jeg finner merkelig, er at ingen av de snakker om at et lavkarbokosthold, og avsukring, kan hjelpe enormt på sjokoladesuget...
Er dette virkelig alt Torkild sier, eller er han "redigert"??

Lurer

Carisma sa for siden:

Høres ut som at de enten vil ha han til å høres litt vel alternativ ut, eller at de har plukket ut det eneste som sammenfaller med deres egen vranglære? :rolleyes:

Nerthus sa for siden:

Enig, noe lukter - og det er ikke bacon! ;)

Gracella sa for siden:

Nå fikk jeg veldig lyst til å bare ta et HCLF-argument som: "Alle vet jo at ... " for alle som har prøvd LCHF, vet jo at sukkersuget går over når man ikke spiser sukker i 2-3-4 uker og jo lengere man går uten sukker, jo værre smaker en sjokolade... I alle fall en melkesjokolade!! Og mesteparten av de sjokoladene man får kjøpt i norske butikker.

Synes også at det hørtes pussig ut...

krokodillen sa for siden:

Snodig.

Jeg synes heller ikke melkesjokolade og en del annet smaker noe særlig lenger, det er for skarpt og for søtt.

Men det finnes da god sjokolade også. Lindt, for eksempel. :hungry:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.