Bridget78 sa for siden:
Ser at det er noen som spiser nettopp dette til frokost. Dette passer jo meg bra etter som jeg elsker begge deler... Men er det kun en halv en? fylles med blpmuggost? Hvor mye ost? Og skal det varmes eller spises det kaldt?
Bridget78 sa for siden:
Ser at det er noen som spiser nettopp dette til frokost. Dette passer jo meg bra etter som jeg elsker begge deler... Men er det kun en halv en? fylles med blpmuggost? Hvor mye ost? Og skal det varmes eller spises det kaldt?
Yonah sa for siden:
Jeg vet ikke hvor du leste dette, men jeg elsker Nannahs knekkebrødkjeks( mandler, sesamfrø og linfrø) med skiver av avokado og herlig store skiver blåmuggost. Dette er min ultimate kosemat!
Ellers synes jeg salat med biter av avokado og muggost er herlig. Bruker feks ruccola, paprika, oliven og cherrytomater i.
Sikkert godt å bare ha osten i hullet, men jeg synes det er grisete. ÅS da koser jeg meg heller med knekkebrød eller en salat.
Bridget78 sa for siden:
Takk for svar. Avocado er virkelig kosemat. Har sittet inne på forumet i mange timer nå, så nå har jeg plutselig litt større repertoar på oppskriftene. Men kommer nok ikke unna det å kjøpe litt faglitteratur :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.